Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2013-02-15  |  Tid: 01:54:55

Du kan visst inte låta bli?

Ja, du är ju så äckligt störd så det finns inte.
Skicka mail till min sambo fortfarande, om att jag denna gången flörtar med en gift man? Men lägg av...
O pratat sex?? Ännu mer lägg av!
Sex är tillåtet att prata med folk, så seriöst!! Hur puckad får man bli? Jo antagligen lika puckad som du som fortfarande försöker förstöra och hackar dig in på min fb. FORTFARANDE!
Lägg ner din patetiska idiot.

Du kommer inte kunna förstöra mellan oss. Så lika bra du slutar!
Skulle jag på nåt vis komma på vem du är så kommer jag slå ihjäl dig. Plågsamt och långsamt.

Lägg ner. Idiotiska patetiska nolla.


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2013-02-22      TID: 15:24:03     BLOGGADRESS:

upp med video:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback