Akvarium  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-09-18  |  Tid: 22:07:00

Räkor räkor räkor!!


 
 
Tjo tjo, Lärarstudenten här.. ^^
Har ju grejjat med mitt räkkar idag då jag fick hem nya räkor :) Wiiie va söta dom är juh!
Så där byttes det grus, från ljust till mörkt. Växterna o rötterna sattes om, o pumpen kördes igång.
Räkorna fick gå i en smartstore plastbytta så länge och vänja sig vid det nya vattnet.. så ja, kanske i ca 2 timmar har de fått simma i byttan med det "gamla" vattnet samt att jag fyllt på med det nya vattnet i.
Nu har de alltså fått simma ner i karet och de verkar trivas än så länge :D Söta är de också måste ja säga!
 
Så tänkte slänga upp en del bilder nu på räkisarna :D
 
 
   
  



  

 

 
 
 
 
 
Det va en liten del av räkorna :D men de är ju såå söta!! Förstår inte hur jag inte kunde tycka dessa va söta för bara ett par veckor sedan.. Men nu är jag helt fast! De ska få flytta till mitt 110 liters sen när vi fått upp och igång mitt 375 liters! iiiiwwh va jag är glad. Aldrig haft så stort akvarie, kommer bli så awsome när det blir klart :D Lovar att lägga upp massa bilder under tiden!
 
Nu blire chill med en kopp te.
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback