Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-09-06  |  Tid: 14:49:21

Nu är det gjort!!

 
 
 
Tjo tjo, Lärarstudenten här!
 
Japp, igår gick jag in till Beda Tattoo här i stan och bokade en tatueringstid!
Istället för som vissa andra bara lägger ut massa bilder på tatueringar osv osv osv men aldrig gör slag i saken så har en annan inte lagt ut några bilder utan bestämt motiv och gjort slag i saken och bokade och idag äntligen fixat det :D
Tycker det är lite småtöntigt att man lägger upp massa bilder på tatueringar å skriver ge mig, jag vill göra, å va snyggt, ögon porr men inte gör något åt saken.
Boka en tid och gör det va fan!
 
Ja det gjorde ont, men inte så ont som jag trodde men inget jag kommer göra om inom en snar framtid i alla fall. Men det kommer bli en till någon gång framöver, obestämt. Och motiv är redan bestämt, men inget jag kommer lägga ut mass av här.
 
Men är så sjukt nöjd! Nu har jag katterna med mig hela tiden!! Eftersom det symboliserar dem.
 
Lycklig tjej!! lart de är lite smått olika men det är ju inte lätt att göra preciiiis två lika. Men ja jag är så otroligt nöjd. Och stolt över att jag ÄNTLIGEN gjort det!
Bestämmer jag mig för en sak så gör jag det!
 
Puss Hej!
 

Kommentarer
Postat av: Tina
DATUM: 2012-10-19      TID: 09:48:08     BLOGGADRESS: http://tinasvardag.blogg.se/

Fina tatueringar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback