Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-09-08  |  Tid: 00:53:36

Inte långt kvar nu!

 
 
Tjo tjo!
Nu är det inte många timmar kvar tills man ska gå upp igen och då bär det iväg till Liseberg!! Äntligen! Ska bli så jävla kul, underbart skoj!
Det har vi förtjänat nu efter denna sommaren jag o älskling.
Sen tar vi med hans kusin o hans tjej också så vi blir några fler som kan åka karuseller.
Så skulle ju även Louise ner också, så vi får väl se om vi ses ^^ Det märks helt enkelt.
 
Ja, det blir nog massvis med åka skulle jag tro och sen så ska vi väl spela på nåt choklad hjul och så med. :) Så jaa det blir nog livat detta!
En liten en dags semester ifrån allt. Komma bort från lilla staden en dag, det kan behövas ibland.
 
Annars så har det varit en lugn dag idag, har handlat lite och gjort mat sen även smörjt tatueringarna :) Fortfarande otroligt nöjd. Ångrar mig inte det minsta. Det symboliserar verkligen mina underbara fyrbenta krabater. Dom är en stor del av livet.
 
Har även börjat spana på att göra om mitt 54 liters akvarium till ett räkakvarium, alltså starta en liten räkfarm med blåa räkor :) Blue Pearl som de heter tydligen. Riktigt coola! Så ja vi får se helt enkelt vad det blir av det. Har skeppat över mina endlers yngel i det stora nu. De får simma där hädan efter. Så får jag väl sälja av dem allt efter att de blir större och så man kan se kön på dem.
 
Japp, men jaa det va allt jag hade på hjärtat nu ikväll. Mina inlägg kan ju inte va tråkiga eftersom jag har ru8nt 150 uni8ka besökare varje dag typ ^^ Underbara läsare ni är!
 
Puss Hej!!
ps, kanske spelar in ett videoinlägg på Liseberg :D Vi får se ;)

Kommentarer
Postat av: erika
DATUM: 2012-09-08      TID: 11:18:18     BLOGGADRESS: http://minimini.blogg.se

det är så mysigt med katter, jag har två stycken som bor hemma hos min mamma. Vilken gullig tattoo du har gjort:) okej, ja det är kul på jobbet men väldigt tungt psykiskt. Hoppas ni får det kul på liseberg i mina trakter:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback