Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-09-23  |  Tid: 19:34:55

Dop x 2

 
 
Tjo tjo, Lärarstudenten här ^^
 
Har nog blivit min inledning tror jag. Jag gillar att kalla mig för lärarstudent :D
I torsdags så blev det en sväng till Hallsberg till underbaraste Sabina för att avverka ett PA maraton. (Paranormal activity) Vi kikade igenom alla tre filmerna i förberedelse på den kommande Paranormal filmen. Längtar verkligen!
 
I fredags så jobbade jag ett parr mellan 8-11, ett lagomt pass efter ett jobbuppehåll och sen några veckor i skolan. Påminde mig verkligen om hur mycket jag saknat att va på förskolan o jobba med alla ungar! Det va så skönt att göra de där 3 timmarna o veta att nu är jag igång, det känns fortfarande rätt osv. Så ett bra pass. Va ju på en bra förskola med. Samt att tiden gick väldigt fort när vi va ute o lekte.
Åkte å handlade lite för mat och så efter det o så slocknade vi visst någon timme eller två.
 
Igår, lördag va vi på dop i Örebro. Jockes kompis skulle eller de döpte sin son. Så ja vi va ju där då. Och så tog vi oss en sväng ut till Marieberg, men utan några direkta fynd. eller ja jo, ett måttband på 5 meter samt en låda med massa olika spik ^^ Alltid något. Hehe
Hem o bara chilla. Inga fel det.
Och idag söndag har vi varit på dop också. Min styvmammas brors son o hans sambo döpte sin dotter :) Ett väldigt fint o trevligt dop. Så fikade vi efteråt i hembyggsgården. Bjöds på matpajer och sen tårta till efterrätt :) Så det va mycket trevligt.
Åkte en sväng o kikade på ett hus men det är nog inget att ha tror jag.. :/ Ingen diskmaskin och sen såg tvättstugan helt usch ut! Så nej tack. Duschen va typ ihopbyggd med toaletten med, ett draperi bakom toaletten som man drog för. Så nee.. Vi kikar vidare. Och så åkte vi o hälsade på hos svärföräldrarna en snabbis med :) Alltid lika trevligt. Och det blev bestämt att jag ska följa med ner till Ullared den 1 november med :D Wooohooo! Längtar redan!
 
Så jaa, det är väl vad som hänt denna helg och veckoslutet.
Imorrn är det ny vecka. Nya skoldagar. Och jag ska börja med min individuella uppgift till skolan.
 
Så Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: erika
DATUM: 2012-09-26      TID: 11:04:38     BLOGGADRESS: http://minimini.blogg.se

okej blir skönt sen när du är färdig även om det är ett tag kvar så ska du se att det kommer gå fort:)Kul när man äntligen får läsa nått som man vill



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback