|   Kommentarer (0)
Datum: 2012-10-07  |  Tid: 12:41:35

Svish sa denna helg!

 
 
Halloj!
 
Då har ännu en helg sprungit förbi ^^ Fort det går. Tyckte nyss det va fredag och att jag va ledig.
Imorrn är det ny vecka och nya tag i skolan. Wiho! Första gången jag säger det liksom. Men ja, föreläsningar är ju helg okej att gå på och lite arbete efter sen åka hem :) Jag klagar inte. Vet att det kommer bli tuffare sen men ja, lika bra att njuta nu.
 
Imorgon kommer det paket från Guldfisken, grejjerna till akvariet så man kan börja få ordning på det :D Ska bli awsome att äntligen kunna få igång det till helgen kanske. Beroende på när bakstycket till byrån behagar att komma med. Längtar tills det kan börja vattenfyllas. Och att vänja fiskarna vid det nya vattnet. Spännande! Roligt roligt!
Ska väl ev köpa tre nya kampfiskar. Tihi! Så fina är dom! Lägger upp bild i ett separat inlägg.
Mycket på gång nu!
 
Idag så ska vi även ut o äta med pappa och Carina. Bjuda dem på mat. Eftersom vi bjöd Jockes föräldrar på mat för någraa helger sen så ska vi även bjuda mina föräldrar också. :) Det förtjänar dem tycker jag. Bli lite bortskämda så som de ställer upp på en jämt och ständigt.
Annars blir det en lugn söndag vad jag vet. Skönt det. Hr inga direkta planer på något annat.
Myser i soffn och kikar på The Cinderella story med Hilary Duff. Hon är en grym skådespelare :D
 
Ja, det va väl det jag hade att dela med mig av just för tillfället. En liten uppdatering.
 
Puss Hej!
 
Bjuder på en bild på min fina kamphona :) Man kan tro hon håller på IFK Göteborg ;) eftersom hon är blå vit. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback