Dagligt  |   Kommentarer (4)
Datum: 2012-10-19  |  Tid: 11:23:04

Morgon shopping ^^

 
 
Har aldrig annars tittat så mycket på sidan som heter Groupon, har ni några erfarenheter av den sidan?
Med olika deals man kan köpa, man reggar sin stad typ och får erbjudanden?
Använde mig av sidan idag, så nu ska jag bara vänta på att dealen ska ticka ut så jag får min värdecheck som jag kan lösa in hos företaget.... Trodde inte det gick till så utan att det va som hos Fyndiq att man köpte något så fixar dom o skickar hem åt en..
Aja, får väl se vad det blir av det hela!
Men jag har köpt en smyckes organiserare :D
Förvarar ju örhängena i utbrunna partylite miniatyrglasljus.. :P Halsband å sånt ligger lite vart som helst och även ringar.. Så det är ju smidigt med en sån som man kan stoppa ner smyckena i olika fack :D
 
 
Så ser den ut :D Smidig va?! Tror jag vet vart jag sett den men kommer inte ihåg namnet på sidan. Så vi får väl se vart jag ska lösa in min värdecheck någonstans :D
 
Sitter å kikar på Desperate Housewives på femman, brukar följa det när jag kan. I längtan efter att kunna förhandsboka hela boxen :)
Annars idag så blir det ett besök på banken. Måste köpa kattsand och så blire bio i Örebro ikväll :D Ska se Paranormal Activity 4 med Angelique och Sabina! Wiiie!
Ska bli toppen skoj! Älskar de där filmerna.
 
Aja, så får vi väl se vad dagen bjuder på mer.
 
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru
DATUM: 2012-10-19      TID: 16:20:21     BLOGGADRESS: http://www.yasminegill.blogg.se

toppen här med men lite seg idag. hoppas du få¨r en fin fredagskväll
kraam


Postat av: Alan
DATUM: 2012-10-19      TID: 19:03:50     BLOGGADRESS: http://www.GossipGuy.se

Här visar Alessandra Ambrosio upp en unik behå - GossipGuy.se :D


Postat av: issa
DATUM: 2012-10-19      TID: 23:29:29     BLOGGADRESS: http://stuumpan.blogg.se

sjukt smart sätt att förvara prylar på ;)


Postat av: Therese
DATUM: 2013-01-23      TID: 09:58:53     BLOGGADRESS:

Finns att köpa hos Åhlens


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback