Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-10-05  |  Tid: 11:19:53

Kass kass å åter kass uppdatering!

 
Halli hallu!
 
Nu har det varit sån där kass uppdatering igen. Men jag orkar verkligen inte sätta mig o skriva något vettigt inlägg efter man kommit hem från skolan.
Men i onsdags så hade vår grupp samling i klassen:D Och det blev ju awsome verkligen! Tyckte vi lyckades väldigt bra med den samlingen. Vi hade en provisoriskt gjord spindel också. Haha!
Blev en sväng till Örebro på onsdagen med o köpa en Malm Byrå. Den där som är 160 lång med 6 lådor :D En sådan blev det.
Fast när vi skulle bygga ihop den, eller Jocke byggde ihop den. Jag har inte tålamod till Ikea möbler ^^
Så märkte vi att det saknades bakstycken till byrån!! Gaaaah! Typiskt liksom.
 
Så blev en tur in igår, jobbade dessutom ett kortis pass med 8-11 :) på en av mina favoritförskolor. Så det gick fort med 3 timmar. Åkte hem och käkade en kanelbulle med mjölk, va ju kanelbullens dag igår :D
 
 
 
Sen blev det powernap å efter det Örebro igen.
Vi fick beställa bakstycken till byrån som kommer inom 2-6 dagar, så nästa vecka någon gång då... Blöörk!
 
Idag så ska vi grejja med akvariet :D Silikona fast lite grejer på bakgrunden osv :) Så man får igång det:D Ska bli så skojj med det stora!
 
Såhär ser avkariet ut :D Och byrån då :D
 
Har ju glömt att nämna att jag faktiskt köpt lite bebis kläder också :D Inget märkvärdigt, och nej jag är inte med barn och kommer inte bli inom den närmsta tiden heller. Men jag vill så gärna ha barn så lindrar min bebissjuka genom att köpa lite bebiskläder :)
 
 
Så söööta :D Hihi.
 
Aja! Nu blire att chilla vidare innan man ska åka till Thomas Zoologiska å fixa lite saker :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback