Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-10-18  |  Tid: 16:14:22

Examinations arbete!

 
 
Tjo tjo, the teacherstudent is back!
 
Sitter här och läser lite i två böcker som ska hjälpa mig lite i mitt examinationsarbete förhoppningsvis!
Väntar på de andra två o hoppas de kommer med posten idag eller imorgon.
Och har ju lite anteckningar till också. Men ja det är svårt att komma igång för jag vet inte riktigt hur jag ska skriva som vanligt..! Frustrerande, tur vi bara har denna och en till innan vi går ut på praktik. Och en digital presentation ska jag nog klara av tror jag.
Hoppas jag iaf ;P
 
Får se, ska försöka skriva lite från anteckningarna jag har. Så får jag väl lägga till böckerna efter det.
Hmm hmm.. Eller om man ska vänta på böckerna för att se hur mycket som står i böckerna som även står i anteckningarna. Så man har en del att utgå ifrån. Så jaa, kanske borde vänta ändå. Haha!

 Jag har även jagat fiskar idag! Dom simmande in bakom bakgrunden igen.. Dumma fiskar!
Så ja, roligt nöje eller inte!
Väntar på att mina små kampfiskbebisar ska kläckas :D Ska bli så spännande o se hur de kommer se ut, hur många som klarar sig osv osv..! Om jag lyckas driva upp några fina yngel från de två jag har.
Eller om jag kan byta in dem i butik mot något skoj :D
Märks helt enkelt.
Lägger upp en bild i ett separat inlägg på hur han så gulligt vårdar rommen i skumboet :D
 
Jaa, nu ska jag bara mysa ner mig i soffan tror jag.
Puss Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback