Akvarium  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-10-25  |  Tid: 14:35:41

Äventyr

Japp, som rubriken lyder är jag och sambon ute på äventyr :)
Vi åkte hemifrån runt 10 ungefär.. Och styrde bilen ner mot Mölnlycke :) där blev det å hämta fiskar, stannade till vid en akvarie affär i Göteborg också (Kålltorp) och där köpte jag väl två fiskar å så fick det följa med lite växter också.

Nu styr vi vidare mot Uddevalla som är nästa stoppet för att hämta mer akvariefisk :)
Så då har vi hämtat 5 scalarer, köpt 2 och så ska vi hämta upp tre kampfiskar. En hane o två honor. Dom som jag lagt upp bild på.

Vi ska även till Kungshamn o hämta ett akvarie som jag fått :) så värsta roadtripen!!
Så att vi sitter hemma å är sysslolösa är bara skit snack ;) haha.

För övrigt så har jag dragit på mig någon influensa av något slag!! Förkyld som tusan och ont i halsen o kroppen! Hostar lungorna ur mig på nätterna känns det som med.... Men aja! Bättre nu än på praktiken som vi ska ut på v45.

Hörs senare eller imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Ida
DATUM: 2012-10-25      TID: 16:18:19     BLOGGADRESS: http://vintersaga.blogg.se

Trevlig dag :)
Krya på dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback