Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-11-18  |  Tid: 20:45:48

Patetiska nolla!

Haha, du måste va nöjd med dig själv nu va? Kopiera en konversation mellan mig och Fredrik på fb chatten å maila den till min sambo?
Hur genomtänkt va det?? Eftersom du tagit bort massa ord i konvetsationen osv...
För att skapa missförstånd mellan mig å Jocke? O sabotera?
Hallå!! Get a life. Man får väl diskutera sex med andra killar.... Dooh!
Dessutom visade jag hela den rätta konversationen UTAN massa borttagna ord. Så inte speciellt genomtänkt hörre du.
Jag har inget att dölja för min sambo. Han tycker bara du är patetisk som lägger energi på att försöka förstöra för oss. Men vet du?
Vi är så jävla starka ihop och det kommet alltid vara vi.

Idiot. Skaff dig ett eget liv och låt bli min facebook.


Kommentarer
Postat av: Jonas
DATUM: 2012-11-22      TID: 17:02:44     BLOGGADRESS:

Hej,Alexandra jag undrar om du fortfarande är intresserad av fotojobb.Betalar bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback