Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-11-08  |  Tid: 13:32:51

Creaoy sms!

 
 
Igår kväll så fick jag ett sms med frågan: Hejsan skulle bara vilja veta om du är alexandra bloggaren.
Sen blev det väl några fler sms, men det som är lite små creapy är att den där personen, som är från Åmål skrev att han beundrar mig, hmm.. Beundrar mig så pass mycket att han sökt rätt på mitt nummer liksom..??
Creapy as hell!
Sa till Jocke, tänk om han bara skulle stå utanför någon dag, då sa Jocke, då är det d sista han gör :D
Vilken beskyddande sambo man har. Men ja ne jag hoppas du håller dig i Åmål, för det där va fan äckligt!
 
Vet inte om det är samma person som skrivit kommentaren i bloggen om att jag borde skriva mer om mig själv o lägga upp massa bilder. Det vet jag inte.. Men iaf!
Så just nu tänker jag inte skriva om mig själv liksom efter ja sms o kommentar. Känns inte sådär jätte stabilt!! Får väl se när jag kanske skriver om mig själv.
 
Annars idag så blir det lugnt, ska hämta lite fler akvarier tänkte jag så jag har å städa. Får ju sova själv inatt igen.. :/ Hatart! Å ännu mer scary nu när man känner sig utelämnad. Ska nog plocka bort min info på hitta och eniro!! Men ja, blir å fixa å dona lite tror jag så att det bara är att köra igång akvarierna nu till helgen. Älska!! Underbart!
Min kampfisk odling ska ta fart :D
Kommer givetvis lägga ut bilder på mina hanar o honor och vilka jag korsar med vilka :D Så får ni följa ynglens uppväxt och kommer ha ett par L-malar på odling med. Det säger kanske inte er något. Men jaja, I tell you.
 
Min stora laptop har lämnat jordelivet just för tillfället, eller iaf klivit in i en koma. Jävla dator!! Så sitter med den lilla mini jag har. Tur att jag har den annars hade det varit väldigt jobbigt.
Men aja.. det är väl vad ni får just för tillfället. Känner inte för att skriva så mycket just nu heller. Ska försöka fixa bilder på kampfiskarna och lägga ut här inom kort med :)
 
Puss Hej!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sebastian
DATUM: 2012-11-09      TID: 22:05:47     BLOGGADRESS:

Hej,snygging,Nej det var inte jag som skickade sms.Men jag vill ändå se mera sexiga bilder.Du är en grym modell.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback