Akvarium  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-11-27  |  Tid: 15:13:42

Auktion i Gbg o Önskelista ^^

 
 
Till att börja med så Jonas, du kan kontakta mig via mailen i min header ang fotojobb.
Tar inte sådant i bloggen. Så är du intresserad av att snacka foto så maila mig på [email protected] så kan vi snacka.
 
 
Annars har det väl inte hänt så mycket faktiskt, jag har börjat käka medicin mot min depression. Känns väl bra om man säger så. Även om den mest drar ner mig ännu mer just nu. Men det är ju första effekten av den. Så ja vi får väl se om det blir bättre.
Va ner till Göteborg i helgen trots att vi va lite krassliga båda två, men det va ju auktion som jag ville gå på. Sävedalens Akvarie aktion :)
Jag ropade hem en hel del fynd, bland annat två påsar med räkor, gula räkor :)
Å nu går tre av dem med rom så det ska bli roligt att få små räklingar!! Det va lönt att ropa hem de påsarna på auktionen. Det fick följa med lite rötter hem, algwaffers till malarna, malgrottor, yngelboxar osv.. Massa bra å ha saker!
Kampynglena växer på som satan i gatan! Roligt det också!
 
Jag vet vad jag önskar mig i julklapp ^^
Ett nanokar!!
 
30 liter är det på :D Som jag skulle ha räkor i :)
Finns på pwss och kostar 625 kr ^^
 
Önskar mig även räkor som kallas för Mountain Rock räkor
Boken Back to Nature gudie om L-malar
 
Det är väl det jag vet just nu på rak arm som jag önskar mig :D
 
Nu ska jag fortsätta kolla DH och bara chilla i soffan.
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Michael
DATUM: 2012-11-28      TID: 16:43:20     BLOGGADRESS:

Har ett sådant om du är intresserad? Zolux nanolife 30
Tyvärr har jag inte doppvärmaren och täckglaset kvar, men Pump/Filter och belysningsramp följer med, och alla de där plasthörnen.
Nackdelen är att det är en liten skada i ena hörnet, en liten glasflisa har lossnat vid silikonet, men inget läckage.
250 kr?

Postat av: Anonym
DATUM: 2012-12-01      TID: 19:55:20     BLOGGADRESS:

upp med mer videoinlägg :D kan du inte visa runt i din lght? köra frågestund igen o de :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback