Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-05-28  |  Tid: 11:46:49

Söndag :)




Klockan eller svärmor knackade på dörren runt 5.. Dags att gå upp. Förvånadsvärt pigg faktiskt efter att kanske bara sovit 2 timmar MAX! Sov ju hos Jocke för att jag ville följa med honom till Skavsta. Svärmor är iväg till London med elever från skolan :) Så de behövde en chaffis som kunde köra ena bussen med elever. Och jag tänkte att jag kunde följa med så han fick lite sällskap på vägen dit och sen hem, är inte så roligt att köra hela vägen hem själv.



Så jaa, det blev roadtrip kan man säga. Och dagen blev helt fucked up, så vi har typ sovit bort hela dagen. Men vi åkte in till Marieberg en sväng, för Jocke ville ha ett nytt spel och jag ville köpa shortsen jag såg på BikBok och de hade fortfarande 30% rabatt på alla varor :D Wiihoo! Och de hade bara ETT par kvar i medium! LYCKA!
Så nu kommer jag införa mitt köpstop på kläder o sånt igen för resten av sommaren. Eftersom jag ska jobba hela sommaren så behöver jag inte ha massa kläder. Utan har snygga somamrkläder. Och när hösten kommer så har jag mycket höstkläder också. Så jaa, det ska nog gå bra att inte köpa några kläder på ett par månader nu :)



Så jaa, resterande av kvällen blev soffhäng och sen gick vi å la oss skapligt tidigt o slocknade båda två. en händelserik helg, mycket gjort med både nyta och nöje.
Ni kan läsa om lördagen o fredagen i inlägg nedan då jag inte ville mosa ihop precis allt som hänt under helgen i ett inlägg, för det hade nog blivit lååååångt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-05-30      TID: 19:26:07     BLOGGADRESS:

upp med videoinlägg, visa runt i lght o berätta om köket o visa. berätta lite om dagen o d med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback