Katterna  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-05-17  |  Tid: 12:55:28

Klösställning från Blocket :)

Köpte ju en stooor klösställning till katterna här om dagen. Ordinarie pris på en sån där är 1895 kr kollade jag upp på en sida som jag hade tänkt att beställa en sådan på. Men denna hittade jag på blocket. Prutade ner den ett par 100-lappar så den kostade "endast" 600 kr :) Mindre än halva 1/3 del av priset betalade jag ju typ. Underbart. Och den är uppskattad. Just nu i detta ögonblick så ligger Elof i korgen typ å tvättar sig. Toppen bra :D Så det va en bra pryl jag hittade på blocket. ^^ helt klart nöjd. Jag o pappa åkte o hämtade den i Edsvalla, lite utanför Karlstad ^^
Slänger upp lite bilder på cats in action.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback