Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-05-23  |  Tid: 12:15:53

Ändrade planer




Ja det blev lite ändrade planer för dagen. Skulle ju åkt upp med en kompis till Ludvika :) För att plåta. Men ja, vi stötte på lite problem, den ena fotografen kunde inte ens fota idag för han har stupat i influensans våld. Stackare!
Och det resulterade ju i att det bara skulle bli en plåtning och då skulle man behöva åka upp till Ludvika en gång till. Nee, vill kunna få båda plåtningarna gjorda på en o samma dag. Så vi kör på nästa torsdag istället.
Men huuuua va fotosugen jag är!

Får väl pressa i solen idag så man kan få en trevlig solbränna tills nästa torsdag. :)
Får ta med kameran å fota lite natur också.

Fast just NU, ska jag börja skriva klart min hemtenta i Geriatrik. Eller ska börja på den och avsluta den. :P
Lite eller väldigt sen med inlämning. Så måste ta tag i det där nu INNAN jag gör något annat... Hehe.

Ha d gott så hörs vi senare!!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Maria en Norrlandsblogg
DATUM: 2012-05-23      TID: 14:53:12     BLOGGADRESS: http://mariaenliten.blogg.se/

Hejsan sv tack så mycket.

Huva att må illa så tidigt.

Jag de börja med att jag blev väldigt trött i vecka 7 nån gång och sedan i vecka 8-10 börja jag spy och må jätte illa hela tiden fram till vecka 20 sedan gick det över men då fick jag halsbränna ist och tre veckor innan första va beräknad börja jag att spy igen. så ingen dans på rosor hihi :)


Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD
DATUM: 2012-05-25      TID: 00:13:11     BLOGGADRESS: http://madelein.se

Hej sorry sent svar! Det där med illamåendet varierar väldigt. Jag har klarat mig ifrån det nästan varenda gån men nu sist mådde jag illa..


Postat av: ▲ Emmasophie - bloggen om mode
DATUM: 2012-05-25      TID: 18:46:21     BLOGGADRESS: http://emmaasophiee.blogg.se/

- kommentera gärna på min blogg om vad du gillar att läsa om, eller gör ett bloglovin byte.



Min blogg handlar om mode, tips, skönhet och hälsa, och min vardag som modell!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback