Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-03-08  |  Tid: 16:35:14

Lugn vecka :)




Veckan har varit lugn faktiskt. Jag har blivit jätte dålig på att blogga, men jag känner att ja har ingen direkt lust att sitta å skriva, och webcamen på datorn funkar ju inte att spela in videos med.. :(
Och har ingen bra kamera att spela in med heller direkt. Så det här med video inlägg får vänta ett tag tills jag kan lösa vad som är problemet med webcamen. Så håll ut ^^ Håller vad ja lovar med video inlägg.

Va ledig i måndags efter ja kommit hem från Skåne, kände att kroppen va tvungen å ta igen sig lite grann. Så det va skönt å bara ta en hemma dag, å va med djuren. O pojkvännen.
Det blev ju 4 intensiva dagar i Skåne. Mässvärdinna och plåtningar, sen va man över till Köpenhamn, käkat mat o sovit lite halvdåligt osv osv.. Behöver nog faktiskt inte säga så mycket mer om det. Men ni ska få lite bilder iaf tänkte jag på när vi va å käka köttfoundue och sen några statyer som man gick förbi varje dag påväg ner mot central station.


Bild från Elysse som vi åt köttfondue på.


Detta är Optimist Orkestern av Yngve Lundell 1985

I tisdags så blev det jobb mellan 9-12 på en riktigt trevlig förskola :) Sen så en liten powernap, åka o besikta bilen som gick igenom utan några problem. Sen blev det en sväng till Örebro med Angelique.
Skulle ju ha en sån där håltsickad tröja i vitt, men det fanns ju inte i min storlek på Gina Tricot. Så har beställt den på deras hemsida istället :) Wiie. Och fick besked om att den va levererad idag så får den säker imorrn :D Wihoo!
Så köpte istället


Som man kan ha under den hålstickade elelr ha att gå hemma i, eller jaa, lite varstans ^^ Kan ju ha på sig den under en skjorta med te sommarn.. Går ju att ha dom till mycket. Så ja, de blev det. Och så hitta ja värsta söta muggen på LagerHaus



I'm Nuts about you så är det en ekorre som ni ser ^^ Så söt :D Så blev det även en spitspåse, mini geléhallon o mini chokladlinser med. Som ja tänkte ja skulle ha når ja bestämmer mig för att göra frosting till mina cupcakes.

Så jaa det blev väl det i Örebro, förutom en ny klöspelare till katterna och lite leksaker o godis till dem.
Igår så blev det en sväng till Karlstad med Jocke till hans syster, hade ju köpt en sak till hans systerson Oliver när ja va nere på mässan. Och han blev faktiskt glad, vilket ja inte va säker på. Men den gick hem ^^


Så nu kan han va med sin pappa å klippa gräs i sommar också ;)
Sen så gjorde vi ett stopp på Biltema för jag hade bestämt mig för att jag skulleha ett mini växthus. Tänkte ja skulle föröska mig på att så lite frön iår, så kul att se resultatet av vad det blir ^^


Så ska väl bygga ihop det här någon dag. Och ställa ut på balkongen när jag gjort iordning därute. För nu blir det inte, för helt plötsligt kom ju vintern tillbaka :( Det som nyss va påväg att blir vår ju!!

Sista stoppet blev på Bergvik för lite käk, för ingen av oss skulle orka göra någon mat när vi kommit tillbaka till mig. Även om ja va sugen på allt möjligt iaf igår kväll, så blev hård smörgås å te till kvällsmat, sen nästan en hel påse popcorn :P Va ju dubbel avsnitt av Greys ju ;)

Idag så har jag träffat Evelina på stan en sväng :) Riktigt trevligt :)
Nu blire nog en liten powernap för att sen grejja lite här hemma. Vädrar ut lite i köket, sovrummet och i badrummet. Som jag för övrigt söker badkar till d¨jag får sätta in ett för hyresbostäder, och då får ja ju ta me dmig det när ja flyttar sen med. Så praktiskt :)

Imorgon blir det jobb mellan 10-16,30 och efter det på kvällen blire party hos Jani med goa glada gänget. Och så hänger Jocke på också ^^ Blir nice det.

Nu har ja uppdaterat lite om veckan. Och jag LOVAR att jag ska bättra mig med bloggandet.
Hade ett par besökare från några andra länder igår med :D Lite roligt.
Please leave a coment if you are visitor från other country ;P





Puss Hej!!


Bjuder på en bild från en av plåtningarna i Skåne med ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-03-12      TID: 12:58:28     BLOGGADRESS:

upp med fler bilder från skåne.. :D:D:D:D

plus när kommer videbloggen? ta kameran o börja filma :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback