Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-03-14  |  Tid: 17:08:32

En dålig men ändå bra dag :)




Hallihallu!

Vilken härlig respons jag fått av er från video inlägget. Glad jag blir :)
Så det kommer bli flera inlägg, det lovar jag er. Dock inget idag för jag känner mig inte alls på humör, skulle jobbat idag men vaknade med världens magknip, kunde knappt ta mig ur sängen, så det va bara att ringa å sjukanmäla sig och föröska sova ett par timmar till.. Gick väl sådär faktiskt, sov väl kanske från 7,30-9,20 eller nåt..
Å natten har INTE varit bra alls, vaknat till å från hela tiden och trott att jag försovit mig och katterna har legat överallt så man typ inte fått plats.

Fick ett jätte bra samtal också idag!! Jag har fått jobb! Som timvikarie bara dock, men det kan bli en hel del timmar skulle jag tro. Och hon ja pratade med sa att jag skulle börja som timvikarie först så ja, det kan vara positivt att man får mer timmar och sen kanske en fast tjänst? Vem vet? Håller tummarna iaf.
Ska jobba imorgon mellan 7,30-19! 11,5 timme. :D Wiie. Kommer kunna gå ifrån ett par timmar eller så under tiden då det är en utbildning jag ska följa med henne på. Så då kan magen få härja bäst den vill. Med lite tur så blir det i stan så man kan ta en sväng och kanske ta en fika eller äta någonstans. Vore kalasbra.
*HAPPY HAPPY HAPPY GIRL*
KANSKE vänder det snart för mig med jobb :)

Men men, annars har dagen varit lugn, varit till ÖoB en sväng och köpt sålåda :)



Det är ju typ såna där fack så man sår en kärna eller ett frö i varje fack. Så det blir nog smidigt ^^ Ska nog iaf klämma i två frön i varje kanske :D Dock blire väl en äppelkärna i varje.

Köpte en paprika, röd chili samt ett äpple. Köpte en citron med, men den va kärnfri tyvärr :(
Ge mig gärna lite tips på vad jag kan planetera mer så blire mycket roligare :D



Spännande :D Ska bara se till att katterna INTE får tag på kärnorna.

Tog en bild på Elof också :)



Nu blire chill å ska värma en lasange å försöka få i mig sen lite senare kommer Jocke hit å myser äntligen! Ska bli skönt att somna bredvid han igen :) Har varit tomt de här två nätterna, eller ja, haft katterna överallt. Men inte min pojkvän.
Blir att kika på film, Greys o sen Djungelns Drottning som börjar idag.

I nästa video inlägg så kommer jag visa och tala om vilka mina favorit skor är som jag använder till fest och även när jag fotas :)
Kommer nog äen kanske köra en frågestund där ni får ställa frågor som ja svarar på i ett inlägg. Kom gärna med mer förslag på vad jag kan berätta om.

Puss Hej!!


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-03-14      TID: 21:16:35     BLOGGADRESS:

Wiiie fler inlägg kommer bli kanon! :D:D

du kan tex göra en sminkvideo.. där du slår på kameran när du sitter sängen eller e på toan.. vart du än sminkar dig o så berättarr du vilka produkter du använder o vad dom kostar typ som de brukar vara i sminkvideos.. sen får man vara med o se dej från att du börjar sminka dig tills du är klar..



du kan ju även visa upp vilka kläder som är dina favoriter när du plåtar.. vilka skor som du skrev att du skulle gö :D:D

samt kanske vilka underkläder, vart du köper plåtningskläder du kan tipsa om osv



fick massa ideer nu när du skrev att du ska göra fler videos :D:D



frågestund vill ja gärna att du har då kan man fråga vad som o du svarar sen i ett videoinlägg genom att läsa upp frågan o svara på de..



du kan ju även visa din lägenhet.. eller visa upp dina fem favoritkläder när du festar, på vardagar eller så :D:D



vad som.. bara de sker i video.. mkt roligare än o bara läsa massa text :D:D



Postat av: Anonym
DATUM: 2012-03-15      TID: 21:07:52     BLOGGADRESS:

in med nya inlägg.. videoinlägg och massa bilder :D:D visa upp festskorna:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback