Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-03-12  |  Tid: 20:14:21

Skönt samtal med en vän




Skulle ju åka å handla å grejja idag, men det blev en annan vändning på dagen istället.
Susanna frågade om vi inte skulle typ käka lunch ihop, vilket blev i form av mat från Sibylla.
Fast först så gjorde vi ett stopp på Jysk för jag skulle ha två stolsdynor till mina stolar ute på balkongen å en vaxduk till bordet. Så det blev första anhalten. Sen Sibylla och sen hem.

Vi satte oss på balkongen, och redan på Sibylla så började vi reda ut allt som hänt mellan oss när vi va som mest osams med varandra. Kändes riktigt bra att reda ut det bara hon och jag, alla dessa missförstånd som folk nästlade in i allt.
Så nu känns det mycket bättre, nu kan man verkligen börja om från början med vänskapen när all skit är utredd och alla missförstånd är ur vägen.
 



Imorgon kommer videoinlägget ni väntat på, blir väl bara ett kort skulle ja tro för att få lite fart på det. Tyvärr har jag inte fler bilder från malmö än de som ligger uppe :( För jag hade glömt minneskortet till min digitalkamera hemma så kunde typ bara ta 10 stycken eller nåt, å några blev inte bra.

Hoppas även jag får jobba imorrn. Vore så gött, för då kanske kanske det blir lättare att ta sig ur sängen ;P Eftersom pojkvännen sover hemma i Degerfors ikväll. Fick ju ett pass för fredag idag, men inget för imorrn :( Tråk, så då får man väl ett sms imorrn bitti istället när man ligger å sover gött helt ensam dock :/ Man har ju vant sig vid att ha han här. Men men, kanske är bra att va ifrån varandra någon natt? Kanske?

Funderar och funderar på Älvsjö mässan.. Det lutar åt att åka dit, för jag kanske ev har tre plåtningar som jag själv fixat tills dess. Så då får man lite att göra på kvällen efter mässan är slut. Men ska fundera lite mer på det. Lovat pojken att verkligen tänka på det. Och det gör jag helt klart. Men ja det är pengar, å extra pengar för plåtningarna som behövs i kassan. Men jag FUNDERAR! För å nackdelar.

Nu ska ja fortsätta kika på Färhäxad och snart blir det en kopp härligt varmt te. Sen får det bli tidig kväll i säng för jag är trött.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-03-13      TID: 15:00:25     BLOGGADRESS:

upp med mer bilder.. älskar bilder :D:D och videolägget väntar vi som bara den på..

kör ett där du berättar om dagen. kanske ett videoinlägg ngn gång i veckan vill även att att du gör ett där du visar upp dina favotoppar, favobyxor, favvo plåtningskläder osv.. :D:D



kul o se dig! ;)



Postat av: ladden92
DATUM: 2012-03-17      TID: 17:57:03     BLOGGADRESS:

vad bråka ni om? :/

ja d e allid skönt att bli sams med en vän..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback