Mig  |   Kommentarer (4)
Datum: 2012-03-18  |  Tid: 20:01:25

Topplistan!




Ja jag måste bara uppdatera lite till ^^
Har ju några nya sessioner uppe på mb. Och alla fyra som är nya finns med på topplistan :D Wiie!
Happy girl om man säger så.





Samt att min session med min svarta bikini ligger fortfarande på topplistan, på 3e plats och har legat uppe i 158 dagar ^^ Ganska imponerande tycker jag. Fast, när bikini säsongen kommer igång så lär jag nog snabbt petas ner. Men men, är iaf stolt och nöjd :D

Nu blire Gordon på 5:an :)

Go kväll!
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Jonas
DATUM: 2012-03-19      TID: 13:52:35     BLOGGADRESS:

va du hemma idag?? du får ta på dejj mer kläder om du ska gå hemma om dagarna :O:O :P

lr dra för gradinerna o persigängerna lr hur fasiken d stavas hahaha.. lr jobba du o ja tog fel hus igen?? :P



Postat av: Nils
DATUM: 2012-03-19      TID: 18:26:00     BLOGGADRESS:

springer du naken om dagarna? haha ;)



jaa upp med videoinlägg!! visa skor o nå mer:D:D



Postat av: Johanna
DATUM: 2012-03-19      TID: 20:44:38     BLOGGADRESS:

upp med videbloggen som du lovade!!! :D:D

Postat av: Anonym
DATUM: 2012-03-19      TID: 22:05:57     BLOGGADRESS:

upp med video! :D längtat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback