Svar på kommentar  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-03-28  |  Tid: 21:17:27

Svar till Tove :)




Tove om Förkyyyyyyyld ;(:
byrån lr vad de e.. vart har du köpt den? kosta? :D

Svar: Tove, den är köpt på Jysk. Deras serie som de kallar för Maui. Den kostade 1100 när jag köpte den. Det va på rea, eller jag köpte den inte, fick den i present av min storebror. Present/inflyttningspresent.
Knepig att få ihop och lådorna är det ett jäkla jobb med att få ihop. Tur man har en pappa med elektrisk skruvdragare så han satte ihop dem åt mig ;)

Finns fler snygga objekt i den serien faktiskt, lite synd att de är så dyra bara. Och att ena katten tycker om att använda den som klösmöbel!!! Kattskrälle!


Kommentarer
Postat av: Tove
DATUM: 2012-03-28      TID: 21:53:24     BLOGGADRESS:

haha.. sry d lät lite kul bara. jo har kompisar som har sådana. men dom säger att d e ett jäkla jobb att få ihop dom som du sa samt att de krånglar när man ska dra ut dom o måste butta in dom försiktigt igen.. att dom liksom tar i typ.. :/

plus att d blir märken o de skaver på dom.. o d vill man ju inte. har du märkt av d?



ja min syrra ska flytta snart så hon letar byrå lr vad man kallar d.. o tkr den där e fin.. annars gillar hon sådana här i ek, ljusbruna men dom brukar oxå va så dyra.. tror d finns sådanna på jysk med.. ngra andra saker du kan tipsa om? som e billiga möbler lr så?:D

Postat av: Ewa
DATUM: 2012-03-29      TID: 11:11:54     BLOGGADRESS:

när du än åker dit du ska.. glöm inte dina kära läsare på bloggen vännen. upp me frågestund o videblogg!!

kmr du upptadera ngt därifrån, via mobilen lr så?:D

Kram

Postat av: Tove
DATUM: 2012-03-29      TID: 11:12:41     BLOGGADRESS:

upp me videoinlägg.. berätta om dagen. lite om dig sj.. vad som helst :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback