Svar på kommentar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-03-27  |  Tid: 17:24:28

Svar till Johanna o Tove



Johannakga om Bilder med skor på :):

gaaaaaaaaaaaaaaah va coool header du har!!! vem e fotografen??? :O va redigerar han i?? gosh va snygga bilder :D:D lr har du tagit dom själva?:D

sett flera bilder i din blogg som är assnygga!! e du modell eller? :D

kan du göra en videoblogg där du sminkar dig? skitsnygg sminkning på headern o på flera bilder :D:D vill lära mig hur man gör.. e asdålig haha :P pösss

Svar: Jag ska be Jennie som tagit en del bilder som ligger i bloggen berätta själv vad hon redigerar i. Kameran vi använt oss av är en Canon PowerShot SX30 is.
En del bilder har jag ju tagit själv, men de som jag har som header har Jennie tagit, och de som ligger som Rockbruden. Bilder i röda underkläder är det en fotograf i Skåne som tagit. Den senaste med rosa bh med prickar på är det en fotograf i Skåne också som tagit. Så det är lite blandat, men Jennie har tagit en hel del också.

Jag är väl inte direkt känd modell eller någon som syns i tidningar eller sådär, men jag jobbar på att bli upptäckt. Så vi får se. Så hoppas man kan titelera sig som riktig modell någon gång i tiden.

Videoblogg där jag sminkar mig kommer, men ska använda mig av någon som kan hålla i kameran när jag sminkar mig, har inget bra ställe att ställa telefon eller kameran på när jag sminkar mig. Men det kommer :)

Tovekga om Bilder med skor på :):

coola dojjor :P

förresten om du gör videoinlägg lr så.. så kan du väl vara med i videon nästa gång? :D

vet inte om folk antytt detta med lr inte men ja tkr iaf de skulle va mkt roligare om du va med i videobloggen med.. :D:D

förlåt angående att ja lät dryg i några andra inlägg.. men ja hade en dålig dag :P

längtar tills nästa video kmr

Svar: Jag är med i nästa video inlägg som kommer upp här under dagen :) Jodå, har fått kommentar om att jag ska va med i inlägget, så det är jag denna gång. Det är lugnt, ursäkten är godtagen :)
Video kommer :D


PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Johannakga
DATUM: 2012-03-27      TID: 17:55:31     BLOGGADRESS:

Okok.. ja tkr iaf bilderna i din header e assnygga! e sj fotointresserad så tkr bildern e tagna i rätt vinkel o allt. dock undrar ja vfr du bara låtit den ena bilden redigerats? den till vänster synts att den är redigerad speciellt när man tittar på dom andra som är oredigerade.. dock ej överdrivet måste ja poängtera eftersom ja sj som sagt älska att fota så vet ja ju sdnt! ;) lr fasiken va drygt d lät.. nej men ja vet ju lite iaf ;D



vfr inte göra header där alla bilder e redigerade?:D kan du lägga upp bild på dom andra när dom oxå e de.. om du har bild villsäga :D?



åh va kul! längtar tills videon kmr.. som sagt arbetslös o när man inte har jobb så har man inte annat för sig än att kolla bloggar o så när man e hemma :P



du kan alltid ställa kameran på en hylla så du ser iaf att du syns, lr sätta datorn/webcamen i bra ljus så man ser o filma via den..



ok.. vad e du för modell om du skulle förklara sj? skulle du kunna tänka dig att göra plåtningar till herrtidningar som slitz o liknande lr vad e du för modell, vilket område liksom?:D



kul att du svarar så fort.. o upp med mer bilder brudenh..:D



kjam o pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback