Svar på kommentar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-03-16  |  Tid: 15:44:26

Svar på kommentar



Anonym om En dålig men ändå bra dag :):
in med nya inlägg.. videoinlägg och massa bilder :D:D visa upp festskorna:D

Svar: Lugn i stormen. Jag jobbade 12,75 timmar igår och va helt slut när jag kom hem igår. Jobbade alltså från 7,30-19,45 så då orkar man inte göra några inlägg direkt.
Det kommer det kommer.


Kommit hem från jobb för en stund sen. Ska ta en powernap tänkte jag. Helt färdig i hela kroppen.
Jobbat 8-14,45 idag, eller 14,15 fick jag gå för jag tog ingen rast.
Underbaraste pojkvännen släppte av mig på förskolan där jag skulle va och så tog jag en promenad hem.
Hämtade ett paket från Lager157 (klädaffär för er som inte vet med kläder till superbra priser!)
Och vad jag beställde tänkte jag att ja skulle lägga upp senare när jag vaknat till liv igen :)

Men är grymt nöjd iaf!

Hörs sen!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback