Mig  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-03-21  |  Tid: 17:57:46

Presenter :)




Fick lite presenter igår redan av Jocke och hans familj :)
Jätte gullugt av hans mamma å pappa att ge mig något efter att de bara känt mig så kort tid. Uppskattas :D
Av Jocke fick jag 5 rosor, ett gulligt kort som han skrivit en del i <3 Han är underbar. Så fick jag en fin påskgodisskål som va fylld med massa godis :D och även 3 påsar med fröer som jag skall plantera. Tomater, Paprika och Gurka. Så det ska bli roligt att plantera.


Å självklart skall katterna också vara med ^^ Som vanligt.




Sigge älskar att slicka på plast, varför vet jag inte ^^



Och så ska jag få en Iphone av pappa, happy happy! En svart. Och så får jag nog pengar av mormor, för jag ska dit imorgon och bli lite gratulerad.
På fredag är det födelsedagsfest här på rundan. Bjudit lite folk som jag tycker om att umgås med och som jag har det roligt med. Så det blir nog bra. Inget märkvärdigt, blir nog mest en lugn kväll.
Jobbar imorgon och fredag.
7-15,30 o 7,30-16
Så nu kommer jag ha jobbat hela veckan. helt underbart!!

Och snart kommer Jocke och då ska vi åka å köpa lite mat. Gud så gott!! Är så hungrig.
Tror fan det spökar i lägenheten, sitter ju vid datorn i vardagsrummet, och hör helt plötsligt i hallen hur det typ nyser/hostar.. Lottie hoppar upp på ena kattlådan i "panik" kort efter kommer Skruttan o Elof i panik in i vardagsrummet som de sett något... Och de sitter spänt och tittar ut i hallen nu efter något.. Lottie tittar mot spegeln precis som att det står nån där, och Skruttan med..
Läskigt.........

Puss Hej


Kommentarer
Postat av: Ewagbg
DATUM: 2012-03-21      TID: 18:18:58     BLOGGADRESS:

Oj.. fyller du år. grattis!! fina saker du fått av pöjken din.. alltid kul att få blommor :)

åh så kul att få jobb hela veckan.. d skulle en annan med behöva :D bor i gbg en annan o e vikarie inom vården o lite annat :D men blir dock inte så mkt jobb tyvärr :/ men d funkar ändå..



låter som en bra vecka.. massa jobb plus fest på d..:D

många som kmr eller mest dom närmaste? :D

bra att inte bjuda för många heller.. d har man erfarenhet av o d brukar bara sluta med att massa objudet folk kmr..o saker i lägenheten lr där man bor går sönder.. nej ursch nej!



men då hoppas ja du får en bra födelsedag o en bra fest på fredag då!!



lägg gärna upp ett videoinlägg med så kul:)



varma kramar Ewa



Postat av: Johannakga
DATUM: 2012-03-21      TID: 18:19:46     BLOGGADRESS:

Fina saker!!

upp med videoblogg som du lovade!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback