Shopping  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-03-16  |  Tid: 18:38:20

Kläder från Lager157



Go kväll!!
Nu har jag vaknat till liv igen, det va riktigt gött med en powernap om man säger så. En power på litte mer än 2 timmar typ ;) Men det va välbehövligt känner jag.

Japp, i onsdags så beställde jag lite kläder från Lager157. Klicka på bilderna för att komma till webshopen. Jag tycker de har sjukt bra priser på snygga kläder. De viktigaste plaggen är stortopparna som de heter, lite oversize i sidorna och lite kortare nertill. Börjar med dom, när ja beställde så fick man 2 för 100, men kostar annars 120 kr styck. Helt okej pris!


En svart/rosa (har ett rosa linne under) 120 kr


Vit/svart (Älskar svarta, vita o grå kläder, å fortfarande rosa linne under)
120 kr

Och den sista som jag inte kunde motstå när jag såg den, fanns i många fler USA tryck. Men föll mest för denna :)


Hood tröja med USA flaggan på. 150 kr (riktigt bra pris enligt mig)

Allt skulle ju kostat 250 kr, men sen va det frakt på 50 kr så 300 betalade jag för detta! Grymt bra tycker jag. Men nu va det ju också lite extra rabatt på stortopparna.
Ni kan gilla deras sida på FaceBook också. Bara klicka på länken ^^

Värt att ta en kik tycker jag.

Nu har ni fått ett inlägg med bilder där ja visar upp lite nya plagg i garderoben :) Får se om det kommer ett videoinlägg i helgen :) Men det kommer, men mina favorit skor.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna
DATUM: 2012-03-16      TID: 22:36:55     BLOGGADRESS:

gööörsnygga! längtar tills nästa videoblogg! wiiie..

gör fler.. filma din lägenhet eller placet där du bor, visa upp favokläder, festkläder osv.. upptadera mer :D:D kollar flera ggr om dagen och för att ja ej ska lessna måste du upptadera mer :D :D

Postat av: Tilda
DATUM: 2012-03-17      TID: 17:54:44     BLOGGADRESS:

snygga tröjor!! jaa upp med videoblogg nu!! :DD:D

Postat av: Anonym
DATUM: 2012-03-17      TID: 17:55:29     BLOGGADRESS:

håller med ovanstående :) upp med videoblogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback