Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-03-18  |  Tid: 18:50:57

En trevlig söndag :)




Söndag idag då ^^ Har varit fint väder ute idag.
Och har varit en lugn dag för övrig också, killen och pappa har burit tv åt mig :P Skulle ju skaffa en till sovrummet, och en kompis skulle ge bort sin 32" tjock tv, så då fick dom agera bärhjälp. Stackars säger ja bara! En tung jäkel var det uppenbart.

Så blev det att åka å handla lite mat, va ju grymt sugen på tacogratäng. Så det fick det bli idag.
Smidigt å enkelt, vanlig köttförs med tacokrydda, två påsar hade jag i. Samt ett paket med krossade tomater. Sen i en ungsform, cremé fraiche över, jag använder lätt, sen tex-mex ost. In u ugnen i 200 grader 20 minuter :)
Sen en sallad med paprika, gurka, isbergssallad, rödlök o tomater. Vi skippade majsen.

Färdigt, sen kan man ju ha taco chips till om man vill.


Kanske inte ser så gott ut just på bilden, men det är riktigt gött ^^ Ännu godare blire när man ställer in den i kylskåpet o den får stå ett par timmar. Då blir den mer fast :D

För en stund sen blev ja sugen på kladdkaka för att de åt det i ett avsnitt av Gilmore Girls så då blev det att slänga ihop en kladdis. Går ju snabbt och smidigt. Om någon kommenterar och begär det så skriver jag upp receptet jag brukar använda.


Å en klick grädde till. MUMS! Det va inte alls fel kan jag ju säga :D Går ju super snabbt att slänga ihop dessutom.

Ikväll blir det ett avsnitt av Gordon's kitchen nightmares sen blir det nog mer GG avsnitt ^^
Imorgon blir det jobb mellan 9,30-16,15 och kaaanske en tur till Örebro. Och så ska ni ju få ett nytt video inlägg imorgon med :)

Ha en trevlig kväll!
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna
DATUM: 2012-03-19      TID: 13:53:40     BLOGGADRESS:

videoinlägg hoppas vi på!! :D:D

visa upp festskorna o gö en sminkblogg ect..



en video per dag kanske?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback