Gott & Blandat  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-03-27  |  Tid: 16:05:01

Bilder med skor på :)




Ewa nämde att det vore trevligt att se bilder med skorna på, de som jag visade i videoinlägget. Och det är klart jag kan fixa det. Tror jag har fixat bild på alla skorna som jag har på datorn någonstans.

Par ett, de vita stövlarna från Odium Clothing, kostade hmm runt 890 kr har jag för mig.



Par två de svarta högklackade från Skopunkten för ca 199/249 kr (Något av det priset var det)
Bilden är tagen i den gamla lägenheten ja bodde i innan jag flyttade hit och då börjat packa. (om någon tycker det ser rörigt ut på bilden) 


Par tre stövlarna som inte va någe bra att ha ute på krogen när man va lite för onykter. De va ifrån Have2Have förresten och kostade runt 500 kr, osäkert om de finns kvar.


Par fyra stövlarna fr¨ån BonPrix för hmm va sa jag? 349 el 399? Sa jag 399 va det nog fel för de kostade nog 349 kr.



Par fem också de högklackade från skopunkten för 199/249 kr. Med remmar och dragkedja framtill.



Och par nummer 6, de från HM för 249 kr. I rosa, lila å blå sula.. :P Skon jag typ köpte för att det va häftig kombination av färger ;P



Sådär ja ^^ Då har jag fixat bilder på skorna jag visade upp i inlägget. Och hur de sitter på. Även om bilderna kanske inte är jätte bäst, men det syns ju iaf hur skon sitter på foten iaf :)


Kommentarer
Postat av: Tovekga
DATUM: 2012-03-27      TID: 16:40:22     BLOGGADRESS:

coola dojjor :P



förresten om du gör videoinlägg lr så.. så kan du väl vara med i videon nästa gång? :D



vet inte om folk antytt detta med lr inte men ja tkr iaf de skulle va mkt roligare om du va med i videobloggen med.. :D:D



förlåt angående att ja lät dryg i några andra inlägg.. men ja hade en dålig dag :P



längtar tills nästa video kmr

Postat av: Johannakga
DATUM: 2012-03-27      TID: 16:46:56     BLOGGADRESS:

gaaaaaaaaaaaaaaah va coool header du har!!! vem e fotografen??? :O va redigerar han i?? gosh va snygga bilder :D:D lr har du tagit dom själva?:D



sett flera bilder i din blogg som är assnygga!! e du modell eller? :D



kan du göra en videoblogg där du sminkar dig? skitsnygg sminkning på headern o på flera bilder :D:D vill lära mig hur man gör.. e asdålig haha :P pösss

Postat av: Jennie
DATUM: 2012-03-27      TID: 16:51:55     BLOGGADRESS:

Snygga skor Alex! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback