Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-03-13  |  Tid: 21:39:44

Balkongen före o efter :)




Oj oj oj, ja det blev ju poppis med video inlägget, så ska nog försöka fixa ett nytt imorgon :) Beror på om jag får tid eller inte. Ska jobba imorgon mellan 7,30-16,15 så kommer känna mig rätt mör i kroppen. Men kommer nog garanterat fortsätta med inläggen :)
Städade ju på balkongen idag.
Dammsög den gröna mattan jag har där ute, det va inte det lättaste. Jäkla tallbar å MASSA katthår!
Så skurade jag balkongräckena som blivit alldeles mossgröna på vissa ställen, och även "plåten" som går runt, de hade också fått missfärgningar. Så känner mig riktigt nöjd. Ställde även ut växthuset och la på vaxduken och dynorna på bord och stolar.

Så tänkte lägga upp före och efter bilder på hur det blev.
Före städning:


Massa tallbar o katthår som ni ser!

Efter:



Efter, inga katthår eller tallbar, samt snyggare och mer hemtrevligt att vistas ute på balkongen :)
Funderar på att köpa en sån där infravärmare faktiskt. Finns en på Rusta för 379 kr och den går att ansluta till eluttag ^^ Vore ju mysigt å kunna ha den igång när man sitter där ute på kvällarna. Återstår att se :)

Fick lite nya bilder från en ja fotade med nere i Skåne, tänkte bjuda på en bild därifrån med ^^


Jag gillar den skarpt :)

Nu ska jag fortsätta titta på Desperate Housewives och dricka te :)
Sen blire att kika på lite film å efter det sova så man orkar upp te jobbet.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Hanna
DATUM: 2012-03-13      TID: 23:15:59     BLOGGADRESS:

Gilla bilden på dig.. men tycker de är synd att fotografen gjort den för vit..

en fotograf ska aldri göra huden alldeles vit..eftersom den ej ser helt levande ut då..

älskar bilden i sig. men tkr du borde be han/henne att redigera om bilden lite för att få lite mer liv i bilden.



ps. balkongen blev fin!

Postat av: Annika
DATUM: 2012-03-15      TID: 14:18:06     BLOGGADRESS:

Tkr bilden är jättefin dock tkr jag d e synd att bakgrunden, lr tapeten e samma färg som huden din. Kroppen smälter in i bakgrunden liksom o man vet inte riktigt vart man ska fästa blicken. Tat inte personligt bara :) men om du har ngn som kanske kan hjälpa dig lr fotgrafen kanske kan redigera om den lite.. så att iaf bakgrunden blir suddigare lr en annan färg så blir d liksom bättre.. hoppas du inte tar åt dig. tkr om bilden i helhet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback