Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-03-31  |  Tid: 23:10:37

Älvsjö dag 2



Go kväll!

Ojj va ni är duktiga på att ställa frågor. MASSA frågor har jag fått, och flera stycken som ställer flera frågor. Det blir roligt att gå igenom sen, vissa frågor är samma faktiskt så ska välja ut så det inte blir dubbelt :) Men gud va roligt det ska bli att svara på allt ni frågat :D
Och det blir nog helt klart ett video inlägg, eller kanske flera faktiskt, så mycket frågor är det så kanske får dela upp det lite.
Så fortsätt fråga mig saker :)

Dag två här i Älvsjö, det har varit en någorlunda bättre dag idag iaf. Den snälla damen som hjälpte mig igår kom förbi idag och vi tog en snabb fika ihop. Henne kommer jag aldrig träffa igen men kommer alltid komma ihåg henne. Så hjälpsamma människor borde det finnas överallt. Stockholm av alla städer trodde ja inte skulle ha en sådan eller flera hjälpsamma trevliga människor. Förlåt för uttrycket, men jag har fått känslan av att sthlmare är stressade o snorkiga o bara bryr sig om sig själva för att staden är huvudstad osv osv... Men jaa..
Fast lite förbannad är jag för idag. Skulle fotat med en man, men han dök aldrig upp på hotellet som bestämt.. Och har inte hört något ifrån honom heller!! Så arg! Där gick jag back på lite extra pengar liksom.
Får se om han hör av sig eller om en annan hör av sig så det blir lite foto, hotellrummet är ju så nice så det vore trist att gå miste om bra bilder från detta rummet.
Slänger upp lite bilder ja tagit :)

 
Vy från 8e våningen på Rica Talk Hotel :)

 
Martin Timells autograf ;)


Martin o Björn talar om vad man ska ha i sin verktygslåda :P Äntligen hemma va ett av mina favorit program när jag va mindre, så det är en liten upplevelse att se dom live. Har sett Karin springa omkring också. Tänkte ja skulle få en bild på henne o Bosse imorgon. Om jag lyckas.

Tänkte jag skulle filma hotellrummet imorgon så får ni se det i ett litet videoinlägg :) Med kameran jag har med mig o minneskortet som sitter i kan ja bara filma 1 min å 40 sek åt gången. SÅ det får bli en snabb översikt ^^


Företaget jag jobbar för. Folkduschen.



Å så måste man ju vara lite ego när man har värsta STORA spegeln på rummet. :D

Hörs imorrn med videoinlägg på hur rummet ser ut :)
O glöm inte fortsätta fråga massa frågor :D http://tikkatini.se/2012/march/har-kommer-fragestunden.html

PUSS HEJ!
SAknar för övrig min finaste Jocke o mina underbara kissemissor!


Kommentarer
Postat av: Tilde
DATUM: 2012-04-01      TID: 11:51:25     BLOGGADRESS:

kan du inte avsluta frågestunden nu o göra ett videouinlägg nu?väntat hela helgen:P

Postat av: Johannakga
DATUM: 2012-04-01      TID: 11:53:52     BLOGGADRESS:

hej..såg på frågestunden att den ej går ut förrens ikv..:/ kan du inte typ stoppa den nu o skriva att du har för fått endel frågor som du börjar svara på i ett videoinlägg idag.. plz.. kolla din blogg ständigt o orkarinte vänta tills imorrn:P

finns säkerligen fler som känner som ja.. haha:P



lr så fortsätter du frågestunden men betar av frågor i en video redan nu. gör du detta.. länkar ja din blogg till alla mina kompisar o du kmr minst få 20 frågor till :D ? plz......(a)

Postat av: Anonym
DATUM: 2012-04-01      TID: 14:40:46     BLOGGADRESS:

ja okar inte vänta tills imorrn..

bearbeta av frågorna nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback