Svar på kommentar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-06-16  |  Tid: 23:57:09

What to say?





Anonym om Underbar helg!:
Du skriver mycket om hur mycke du tycker om din pojkvän och hur underbar han är, hur kommer det sig då att du flörtar med andra killar?Denna kommentar är inte godkänd.
IP: 2.71.121.21


Svar: Haha, you made my day! Du vågar ju inte ens skriva vem du är så jaa.. Vad kan man säga?? Jag behöver ju egentligen inte sitta å förklara mig för dig liksom. Men jag flörtar inte med andra killar. Nämn någon ja flörtar med och vart å när du sett mig i så fall?? Hmm.. Nee.
Jag har min pokvän och jag håller mig till honom. Så är det bara. Varför ska jag söka nåt hos nån annan när jag får allt ag behöver hos min underbara pojkvän.

Så jaa våga stå för vem du är och tala gärna om för mig vem ja flörtat med o när ja gjort det??
Patetiska människa, skaff dig ett liv.



Kommentarer
Postat av: Erika (förredetta kga tjej)
DATUM: 2012-06-17      TID: 22:27:25     BLOGGADRESS: http://minimini.blogg.se/

ush vad tråkigt och irriterande att folk alltid ska hålla på sådär och försöka förstöra.Bra att du bara skrattar åt dom. Töntigt att dom inte står för vilka dom är. kör dig eget race:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback