Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-06-18  |  Tid: 11:41:02

Update :)




Haft en toppen helg som vanligt med hjärtat breve!
Vi har varit hundvakt lördag/söndag åt en super trevlig tjej jag alldeles nyligen lärt känna. Fanta och Savannah heter vovvisarna. Så gooa! En stoor Fanta och en liiten Savannah. Men ja, det har varit toppen. Och det får mig att inse att jag inte vill ha hund på heltid ännu. Det får väldigt gärna vänta det också. Jag kan låna någon sådär ibland, kommer ju ut å går iaf. Vi gick en tiktig långpromis i Bråtenspåret i lördags. Duktiga och lydiga vovvar.

I fredags så va vi ju ute på Björn Rosenström, så jäkla bra han va! Efter att jag o Jessica varit lite stöd åt Nettan ett tag. No need to say more. Vånika lämnade oss på förfesten, hon mådde icke så bra. Toppen förfest och toppen utgång! Jag höll ihop med Jessica under vistelsen på statt tills vi åkte hem, hennes mamma kom å hämtade henne och jag satt ens tund å pratade med en karl som va lite fuller ^^ Sen så dök Jocke upp o det blev att åka hemåt. Jaa.. Kan inte säga så mycket mer om kvällen eftersom man som vanligt måste va där för att se hur toppen vi hade det och kul!

 

Inge super great bilder men ja! Jag va ju där iaf. Hehe

Så jaa en toppen helg med andra ord :) Utgång, hundvakt, o chill.

Fick en kommentar på mitt inlägg igår som jag tycker är så klockren!!

Erika (förredetta kga tjej)
om What to say?:
ush vad tråkigt och irriterande att folk alltid ska hålla på sådär och försöka förstöra.Bra att du bara skrattar åt dom. Töntigt att dom inte står för vilka dom är. kör dig eget race:)

TACK till dig :) Och ska jag säga en annan sak, hur ska ja ha tid att flörta med andra killar när jag är med Jocke typ varje ledig stund vi har ihop? Hmm!
Patetiska lilla du!

Nu blire chill i soffan för mig!
Imorgon börjar jag på mitt ordinarie sommar schema! Wiihoo!!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback