Gott & Blandat  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-06-18  |  Tid: 20:51:08

EasyLover





Såg att det va någon som hade sökt och hamnat på min blogg igår.
Säker betalning på easylover?
Ja, de har säkra betalningar. Du kan betala med Visa, MasterCard och så har de även sammarbete med Klarna som är ett faktureringsföretag som är väldigt pålitligt. :)

Jag går och väntar på min Rabbit som jag beställt från dem, ska bli nice att testa den ;) Se om den lever upp till ens förväntningar. Alla säger ju att Rabbit ska va så bra osv osv. Så det återstår att se helt enkelt.

Använder ni sexleksaker?
Och om ni gör det? Vilka sexleksaker tycker ni är bäst?

Ni vet väl att om ni får 15% rabatt på er beställning? Samt fri frakt?
Och anger ni koden ALPHA23 i meddelande rutan när ni beställer så får ni en exklusiv gåva värde 100 kr på köpet!!
Och här kan ni då beställa era sexleksaker, kondomer, skämtsaker, kondomer, glidmedel m.m!!


Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY
DATUM: 2012-06-19      TID: 22:20:52     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

sv; Okej jag provade men det gick inte, jag mejlade blogg.se och dom sa att alla kommer få nya plattformen och sen att det inte går att blogga från mobilen med den nya förs allt är klart! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback