Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-06-19  |  Tid: 22:52:43

Trött cheey ;I





Då va första jobbdagen på ordinarie sommarschemat gjord. Bara resten kvar då ^^ Men fick ju reda på att det finns goda chanser att man kan få fortsätta jobba som vikarie om man är redo att flytta på sig liksom, hoppa runt. Och det är ja mycket villig att göra :) Så ja, hoppas det blir 9 bra veckor och att de är nöjda med mig så man kan få fortsätta jobba massa extra. Vore ju gött det.

Men jaa, första dagen har gått bra. Varit lugnt o skönt om man säger så. Mycket att ta in fortfarande, mycket namn som skall sätta sig. Sakta men säkert så kommer allt sjunka in och det kommer bli bättre. Och lättare. Imorrn blir det sida 1 igen, som jag va på första gången jag gick bredvid. Mellan 7,30-15. Liite sovmorgon iaf ;P

Så jaa, det är väl vad som hänt, jobbade ju mellan 14-21, trodde först jag började 15! Men tur ja kollade schemat så det verkligen stämde, annars hade ja blivit försenad och de kanske hade fått ringa efter mig.
Ska snart ta å krypa ner ensam i min säng.. :( Jocke sover hemma inatt. Mest bara för att det är lättare för mig att ta mig upp ur sängen när jag vet att han inte kan ligga kvar o ja måste åka från honom.

5 månader imorrn, ojj va fort det går! Inte klokt! :D Underbart! Tycker om honom mer o mer för varje dag som går. Snart 6 månader! Snart 1 år! Sjukt fort det går.

Nee, nu sängen!!
Puss å God Natt!



Ja just det ;) Jag är ju brunett nu igen ^^Ska lägga i en liite mörkare brun tänkte jag. Men sen är ja nöjd. Då blire brunett ett bra tag framöver. Och sen gå till frissan o klippa mig när jag får råd.
Och här snart framöver så kommer det bli en annan rolig sak utförd med. Men mer säger ja icke om det. Bild kommer när det är dags o färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback