Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-06-12  |  Tid: 15:53:04

Spela Bingo på nätet?




Det här med att spela bingo på nätet har ju blivit stort. Riktigt stort verkar det som. Man ser reklam på tv och man ser sponsrade länkar på webbsidor osv osv.
Jag har inga direkt större erfarenheter av att spela Bingo på nätet förutom när jag registrerade mig på MariaBingo för länge sedan. Då fick man en peng gratis att spela för, så dår spelade jag väl lite bingo. Vann väl inga större summor. Men det va då jag inte riktigt ville satsa, eller vågade satsa för att kanske bli spelberoende.
För jag vet hur jag själv fungerar. Men man har ju spelat BingoLotto många gånger och där faktiskt vunnit några gånger. Inga större summor, men det är alltid kul att vinna.



Men jag har hittat en väldigt bra sida, Bingosidan, där finns det massa olika tips på Bingosidor på nätet. Man kan läsa en liten gudie som nybörjare, om insättningar och uttag. Om olika Bingosidor. Man kan söka fram olika Bingo hallar i Sverige och på nätet samt även Bilbingo! Det har jag spelat en gång när jag va mindre, då hade jag inte tålamodet att sitta i en bil. Men det skulle va roligt att testa på igen!

Det man kan tänka på innan man börjar spela, är att läsa sig till saker om man känner sig osäker. Kika runt på olika sidor, testspela utan att sätta in pengar. Läs hur det fungerar på just den sidan du valt, jämför med andra.
Och detta är ju vart Bingosidan kommer in i bilden. Klicka på de olika länkarna i sidomenyn och läs om allt möjligt och skapa en trygghet till att sätta igång att spela.
Jag rekomenderar i alla fall MariaBingo för de erbjuder sina nya kunder lite olika Bonusar. Kan variera från gång till gång beroende på vad de har för aktuellt bonuserbjudande. Men jag tyckte det va lätt att förstå sig på.

Det ska va lätt och roligt att spela på nätet!
Men tänk på att spela lagom! Spela inte över dina tillgångar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback