Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-06-08  |  Tid: 14:46:07

Sjung om studentens lyckliga dag





Grattis till alla Studenter som springer ut nu!! :) Hoppas ni vet vad ni ska göra i sommar och efter sommaren. Att ni fått något jobb eller om ni ska plugga vidare!!
All lycka till er.

En annan som sprang ut för 5 år sen har inte blivit lycklig förän nu typ.. Träffat rätt kille och har äntligen kommit på vad jag vill med livet. Plugga och utbilda mig till Förskolelärare. Det va väl en dröm redan när jag tog studenten men hade inte betyget för att kunna söka in och tog aldrig tag i det förän förra våren. Då jag kom in men tackade nej till platsen för jag skulle färdig utbilda mig till Uska.

Men ja jag vet vad jag vill NU. Och ska fan kämpa så jag når dit! Ska söka ett jobb också jag hittat på platsbanken så får vi hålla tummarna på att man får jobb istället och får jobba direkt med det man vill :)
Har ju erfarenhet och säkert bra referenser efter sommaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback