Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-06-24  |  Tid: 12:35:41

Midsommarhelgen

 
 
 
Ja då har denna helgen seglat förbi också då. I fredags va vi ju på Midsommarfirande hos Jockes moster Mia. Det va trevligt, tills vi skulle springa med en galge mellan benen!!
Herrejäklar vilka fina blåmärken jag har efter det. Men ja, vi käkade grillat o lekte lite. Så mucho trevligt!
Å så drog vi vidare till Jessie på mer midsommarfirande. Tog med mig några cider dit och där blev det lite kubb spelande där team girls vann den sista och viktigaste matchen ;) Vi ägde ju verkligen.
 
Lördagen spenderade vi en stund uppe hos pappa och Carina med att käka grillspett.. :D Mumma! Köttbullar, Grytbitar, korv, lök, paprika o champinjoner.. Muums. TIll det tzatsiki, potatissallad.
O så åkte vi och köpte massa kakor o gottis till lördagskvällen då vädret inte tillät oss att grilla nere vid Sandviksbadet så det blev myskväll istället med säsong ett av The Big Bang Theory :)
 
Idag så blir det nog bara chill, vi ska till Degerfors en sväng och så blir det att göra lasange till middag idag ^^ Ojj va nyttiga vi varit i helgen och inte käkat nåe skräpmat.
Och imorgon blir det jobb 13,30-21 :)
 
Fast idag så har jag lite smått ångest.. Inte för jobb, utan för att det är slutet av månaden och alla vet ju vad som skall göras då.. Räkningar skall betalas. Måste lämna in mina papper till soc på tisdag så jag får pengar som iaf inte räcker till allt som egentligen ska betalas.. Helt sjukt.
Jag vill att allt ska va som vanligt, alltså då jag kunde betala räkningarna, lånen och ändå klara mig hela månaden. Jag undrar när den tiden kommer.. Ge mig styrka eller nåt.
Tur att min augusti lön o antagligen september lön kommer va fin så jag kan betala allt som vanligt o må bra i själen.. eller hur man nu ska säga.
För detta suger verkligen. Men men, det löser sig väl med tiden hoppas jag.. Huvudsaken är äl att man kan betala hyran så man får bo kvar.
Men ja slutet av månaden ger mig jämt ångest nuför tiden, ända sen jag började få hjälp av soc. Men jag har ju själv satt mig i den här sitsen tyvärr.. Men ändå.
Behövde bara få ur mig lite av denna ångest, o d hamnade visst i bloggen tyvärr. Sånt som händer.
 
Nu blire väl att fortsätta kika på TBBT i soffan en stund :)
Jag tänkte att jag skulle skriva om min rabbit med, och tillägga ett video inlägg om den med.
 
Så Puss Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback