Pyssel  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-06-06  |  Tid: 15:29:30

Ikea Lack sidobord




Köpte ju för ett tag sen ett Ikea lack sidobord i vitt som står i hallen med mina stora ljuslyktor på :) Passar jätte bra där efter att det fick stå ett tag.
Men tyckte det va så vitt å tråkigt så igår gjorde jag om det lite grann..



Såhär såg det ut innan.. Lite skavanker upptill hade det. Men inget farligt..
Så hade jag ju lite grå tapet kvar från tapetseringen ^^



Så blev det efteråt :D Och jag är nöjd med det. Lite snyggare yta! Piffar upp lite i hallen dessutom. Och det är mysigt när alla ljusen är tända. Så från vitt å tråkigt till lite grått å uppiggande :)

Nästa pysselprojekt är snart igång också :D Som kommer användas ute på balkongen när de är klara. Bilder kommer givetvis ^^

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback