Svar på kommentar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-06-05  |  Tid: 17:41:14

Dubbel pucko!



Pucko om Pucko!:

Haha oj ska ja ta åt mig ;) släng inte glåpord på mig! säger bara vad jag tycker, om du ska sitta och gnälla över att folk läser din blogg så varför är den öppen för ? :D hihi

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 78.79.190.139


Jag skiter i om du tar åt dig eller inte. Men du är ju ett pucko som lägger dig i!
Jag gnäller inte över att folk läser min blogg. Jag ber bara den som snokar runt och försöker använda saker han/hon/den/det hittar emot mina vänner att sluta snoka!! Total jävla skillnad sörru!

Men du har liksom INGEN som helst aning om vad detta handlar om så lägg dig inte i! Slänger precis hur mycket glåpord jag vill! Usch! Patetisk! Orka lägga mer energi, skriver du en till kommentar så kommer du inte få nåe svar...


Kommentarer
Postat av: Nanaki Kaw~
DATUM: 2012-06-05      TID: 21:26:01     BLOGGADRESS: http://nanakikaw.blogspot.com

Åh tusen tack! :D

Ja det är riktigt irriterande, jag har också sådana på min blogg som håller på och kommenterar en massa anonymt om hur fet och ful jag är, ganska irriterande, men man har sina aningar om vilka det kan vara.

Ska registrera mig och prova sidan nu direkt. :)

Tack, din blogg är också fin. Ha en bra kväll du med och åter igen tusen tack för hjälpen! :D ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback