Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-07-14  |  Tid: 19:00:37

Sugen på sexleksaker?

 
 
 
 
Då har du kommit helt rätt!!
Sexleksaker sexleksaker sexleksaker i massor och andra goda ting finner du hos EasyLover.se!!
De har allt från batterier till dina leksaker till kondomer och glidmedel! Massageoljor, lösvaginor, handbojor, skämtartiklar, dildos av alla slag!
 
Å så kommer du väl ihåg att om du använder MIN personliga kod till ER.
ALPHA23 så får ni 15% rabatt, fri frakt OCH en exklusiv gåva värde 100kr på köpet!
Skriv koden i MEDDELANDERUTAN!
 
Underbart va?
På EasyLover.se kan du betala med kort, handla med Postförskott, betala med Klarna faktura samt delbetala via Klarna Konto! Så bara välja vilket betalnings alternativ som passar dig bäst :)
 
 
 
Så klicka antingen på länken eller på bilderna för att komma till sidan! :D
 
Puss Hej!
 

Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRCK
DATUM: 2012-07-14      TID: 19:35:56     BLOGGADRESS: http://jolys.myshowroom.se/

vill du bli länkad i min blogg inför mina 500 läsare/dag?? titta in mitt senaste inlägg då :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback