Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-07-04  |  Tid: 12:17:41

Pakeeeeet :D

 
 
 
 
Idag kom det som jag beställde igår! En grej av det iaf ^^
Så nu får vi hoppas det passar och att vädret visar sol på lördag. Hoppas att de två andra plaggen hinner komma också. Annars blir jag sur eftersom han sa att det skulle hinna komma tills på fredag om jag betalade i förväg. Och det har jag ju gjort.
Så håller tummarna!
 
 
Har världens gruvligaste huvudvärk idag med :( Fast idag ser jag iaf inga cirklar för ögonen.. Det är skönt måste ja säga! Så jag ska försöka mig på att jobba idag. Vill inte va hemma för jag förlorar så jäkla mycket pengar.. Och det gör ont i mig. Samt att det känns som att jag sviker mina arbetskamrater när jag är sjuk, o att det inte ser bra ut dessutom. Visst, alla kan bli sjuka. Men jaa.. Känslan man får av att vara sjuk o hemma som sommarvikarie är inte bra.
Men ska iaf ta mig iväg idag. Gör ju kvällen, och kvällen imorrn med. Sen är jag treledig!!
 
Puss Hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback