Shopping  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-07-05  |  Tid: 12:28:32

Ännu mer paket :D

 
 
 
Idag så kom posten med ännu mer paket till miiig :D Wihoo! *Lycklig tjej*
De andra plaggen från den andra sidan kom idag som utlovat. Härligt säger jag bara!
Och nu måste vi bara lyckas få foton som faller dem i smaken också så man kan få bli modell för deras sida. Skulle va super kul!
 
 
Klänningen är i det minsta laget dock.. Men det kommer nog gå ändå ^^ Och det andra setet gilla jag skarpt. Även om jag ser lite stor ut i det. Men jag är ingen super size skinny person! Bara är så. Men vi kan nog få till bra bilder med det iaf :)
Så jag är nöjd med plaggen ja fick hem idag.
 
Fick även mina häfriga mascaror från Oriflame idag med :D Tihii!
 
Grön och Silver ^^ Kan bli lite roliga effekter med dessa tror jag :)
 
Dock visar de dåligt väder på lördag :( Men hoppas det ändrar sig, för idag visar det ju molningt via telefonen o växlande molnighet via yr. Men solen skiner som aldrig förr just nu. Så ja, håller tummarna för att det blir toppen väder på lördag. Eller iaf sol o kanske några moln går också bra.
 
Ska iväg o göraa kvällen idag igen. Och sen är jag ju ja, tre ledig. Så tagga tagga! Detta fixar vi även om jag va febrig hela kvällen igår och hade huvudvärk. Och idag har jag huvudvärk men känner mig inte febrig iaf :) Tur det.
 
Så jaa..! Det va det ja hade på hjärtat.
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Annika
DATUM: 2012-07-05      TID: 18:53:47     BLOGGADRESS: http://blogofphoto.webblogg.se

Cool blogg :)


Postat av: Annika
DATUM: 2012-07-05      TID: 19:01:54     BLOGGADRESS: http://blogofphoto.webblogg.se

SV: tack :) Är förkyld och smälter som en isglass just nu (+30 i rummet där jag sitter)


Postat av: daniel
DATUM: 2012-07-05      TID: 23:45:48     BLOGGADRESS:

sexig sexig man skulle vilja se den bakifrån,din rumpa är grym.puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback