Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-07-06  |  Tid: 12:30:46

Aldrig blir det som planerat.

 
 
 
Ska sluta planera. Det blir ju iaf inte som man tänkt sig.
Vädret är skit och det blir inge foto i helgen heller då kamera hållaren inte känner sig kry.
Crap crap crap!! jag som skulle skicka in bilder till den där sidan ja beställde två av plaggen ifrån.
 
Men den 21 Juli SKA jag iaf till Karlstad o Mariebergsskogen för fototräff där. För att se om man kan få fotas lite spontant eller nåt. Annars bara mingla omkring. Men vore skoj att få bli fotad av någon som kommer dit.
Hoppas det blir bättre väder i veckan så KANSKE man kan fota onsdag eller torsdag då jag ändå är ledig också.
 
Annars så blir väl helgen lugn nu som det ser ut som. Ska in till älski o grilla efter han slutat jobbet. Bjuda hans mamma på lite sen lunch :) Å så blir det väl att åka hem hit, ska städa å fixa å greja hade jag tänkt mig för jaag har ingen motivation till det just nu. Ska strax göra mig iordning för att åka å handla lite och sådär.
Lördag, imorgon alltså så ska vi grilla hos pappa o Carina. Mumsigt det också.
Så det blir nog en lugn helg, på söndag kommer väl ev pappa o Carina hit och kollar in köket som de inte sett sen vi tapetserade om. Så ja det ska bli roligt :)
 
Aja, dags att göra sig klar så man kan ta tag i dagen!
 
 
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback