Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-01-28  |  Tid: 18:22:31

En kväll på Bells.



Har varit en hel okej helg denna helgen faktiskt.
Lördagen så blev det att åka till stan med Angelique där hon bjöd på frukost fika, det va längesen. Fick bli en Salamifralla med en kopp te. Eftersom jag fortfarande inte drickar kolsyrad dricka. Rätt stolt över mig själv att jag fortfarande håller mig utan det.

Köpte mig ett nytt puder på HM, budget smink, men det funkar allt. Får nog bli budget foundation sen också när min är slut. Men men, jaja.. ^^ Så blev det att gå upp te Angelique och fixa med tågbiljetterna också, så nu är det bokat å klart. Underbart :D Så nu är allting fixat inför Skåneresan. Perfa!
Så blev det att åka å hämta pojkvännen på busstationen efter kryssen ;) Han mådde väl inte alltför bra men självförvållat om man säger så :D Underbara kille!
Så körde hem han å åkte iväg till pappa och käka mat.

Sen ringde Tessa o fråga om ja va sugen på att dra in till Kristinehamn för hon hade tråkigt, så ja men självklart så avböjde jag inte det. Riktigt trevlig tjej är hon. Så blev att dra in till Bells i Khamn igår kväll, vi hämtade även upp Jocke med. :) Nice nice. Träffade på 100% party gänget också, blev att dansa lite o ha det riktigt trevligt :) Blev väl hemfärd efter kl 01 typ, hämtade Anders och körde hem han, hämtade även Matilda och hennes kille. Å även Andreas och Christoffer ^^ Sen fick man åka hem och mysa med pojkvännen. Underbart att ha han hemma. Tycker om han så mycket.

Så idag har det varit lugnt, myst lite och så körde jag hem Jocke till Degerfors. O bara chillat i soffan, väntar på att Anders ska höra av sig så jag kan lämna ifrån mig bilen. Har ju den fortfarande från igår. Så ska jag hämta min egen dessutom. Sen blire inte mycket handtag gjorda ikväll. Bara vara ^^

Så nu säger ja tack för mig, slänger upp en bild på det svarta håret med sen ja färgade det förra fredagen :) Trivs jäkligt bra i det om ja får säga det själv. 

Puss Hej!

 



Ni glömmer väl inte att regga er på Kramba?? :D En riktigt nice spelsajt!


Kommentarer
Postat av: big3
DATUM: 2012-02-18      TID: 23:20:03     BLOGGADRESS:

Du är snyggst!!!Det bara är så!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback