Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-05  |  Tid: 12:37:49

Trettondags afton :)




Jahopp, då va det torsdag idag.
Ska snart ta å göra mig iordning och åka till Storfors en sväng med ett cv. Så man har det avklarat. Så får man väl se om man får nåt extra där eller inte. Hoppas iaf.
Vore ju awsome å kanske få jobba en helg eller så !!

Sen ska cv ut till två andra ställen med. Nu gäller det att ligga i antar jag. Eller ja, jag antar inte jag vet. Jag funderar faktiskt att söka jobb i sthlm med.. Och skulle jag få jobb så kanske jag flyttar..? Jag vet inte, vi får se hur det blir, hur mkt timmar jag får. Men mycket spelar ju in med katterna. Hade jag inte haft dom hade jag kunnat bli inneboende hos en vän och haft lägenheten kvar här även om den hade stått tom. Men nu är läget annorlunda.
Ska söka till Göteborg också. Nu tvekar jag inte! Nu kör jag bara! Kör bara kör! ;)

Men jaa, annars får vi väl se vad dagen bjuder på. Ska försöka åka upp till pappa och gå på gåbandet igen, minst 70 minuter. ^^
Sen ska jag ju handla också.. grejjer till morgondagens middag. Det kommer bli great det :) Hoppas jag iaf.

På måndag blir det tre timmars jobb på samma dagis ja va på innan jul :D Wiie! Äntligen kanske det kommer igång.

Så nu säger jag
Over and out
Puss Hej!



(Bilden är lånad från sidan som är skriven på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback