Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-02  |  Tid: 21:37:16

Slappar dag!



Idag har det varit en lugn dag. Förflyttat mig från sängen till soffan.
Åkt iväg och handlat en sväng, sen plockade jag undan alla tomglas och burkar från festen, så nu har jag ju en diskbänk igen :) Wihoo.
Annars har det faktiskt inte hänt så mycket mera under dagen.
Somnade 1,5 timme i soffan.. Blir så himla seg av att inte ha något jobb... !! Men vi får hålla tummarna på att jag får ett sms med jobb imorrn så man kan få jobba sig trött istället för att häcka sig trött i sofffan.

Funderar på att ta en tur med bilen för att ha nåt att göra, och sen komma hem o göra lite smörgås och kika på film resten av kvällen som är kvar ^^
Börj ju komma i säng innan typ 01 iaf för att orka upp om man får ett jobb sms imorrn :D



En bild på mig och min fina vän Susanna! :D

Over and out!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback