Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-01  |  Tid: 21:20:57

Gott nytt jäkla 2012!



Vilken kanooooon kväll det blev igår!! Herrejäklar!
Irra väl omkring o handlade å grejjade och va uppe hos pappa, mötte upp min bror, hem, duscha, över till Susanna som fixade mitt hår, käkade mat där.
Oxfile med klyftpotatis o sallad :) Mycket gott!! Riktigt lyckat blev det Robert!!! Massa gott!
Sen så gick vi över, eller jag och Sandra gick över hit först. Sen kom Susanna och Robert :)
Sen så trillade det in massa folk och det blev fullt hus, vi saknade några men jaa det gick ju väldigt bra ändå ^^

Vi gick ut vid tolvslaget och sköt raketer och hade det riktigt trevligt :d Nypårs puss fick man allt :D Och det klagar jag absolut inte på. Hel mysigt.
Men smarta jag glömde ju mina nycklar in så jaa, Jesper som lånade min bil fick komma till rundan och öppna dörren, för jag hade gett han en nyckel. Så jaa, det va fan tur det.
Det blev även sex mellan två pers, haha.. jaa, nästa gång tänker jag inte tillåta någon gå in i mitt sovrum. Nope, det kommer bli förbjudet område, iaf för sexuella gemenskaper. Det får toaletten stå för.. ;P

Sen kastade jag väl ut en person med, jag drar mig inte för att höja rösten om det skulle vara så. Och det fick jag göra, hihi, en av tjejerna som va hör frågade om det verkligen va min röst.. o jaa, det va det allt ^^ När Alex blir arg så är det inget å leka med. ;P

Jaa, jag har väl inte så mycket mer att säga än att det va en sjukt jäkla bra nyårsafton med massa härliga människor! Helt kalrt. Och folk som va här är välkomna tillbaka också. Absolut.
Hoppas bara inte att grannarna kommer klaga, vore lite illa i så fall, för det va väl liiite hög musik där ett tag efter klockan passerat 22.. Så jaa, får sätta upp en lapp i trappuppgången. Men vadå, det är bara nyår en gång om året, och så ofta spelar jag inte hög musik längre efter klockan 22.

Lägger upp en bild på våra nyårsraketer som min goa vän Susanna har tagit :D Den blev jätte fiiin!
Dock så missade ju jag typ alla nyårsraketer vi sköt. Men det är en annan femma. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback