Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-04  |  Tid: 23:01:02

4-1-2012



Daniel: Hittar du mitt nummer på nummerupplysningen så får du gärna skicka ett sms innan du ringer, för jag svarar sällan på nummer ja inte känner igen.
Mitt nummer börjar iaf på 076- 2 Å skriv inte med Eriksson när du söker heller.

Nu har jag iaf gett dig en ledtråd så du lättare hittar numret. Eller så Skriver du ditt nummer i kommentarsfältet så smsar jag dig.



Vad har hänt annars idag då?
Vaknade med en mys bredvid mig. Så man tog det chill innan man faktistk kom ur sängen, imorrn blire iaf inte att ligga till kl 13,00 typ.. ;P
Va iväg och lämnade in lite cv på två ställen, ska lämna två cvn till imorgon.. Eller tre blir det ^^
Och så blev det att åka upp till pappa en sväng och gå på derar gåband, började traska och kände att jag höll på att tröttna efter 25 minuter, men traskade på när musiken på spotify tillslut valde att fungera normalt. Så traskade på och stannade efter 70 minuter ^^ Kändes riktigt gött att inte sluta efter de där 25 minutrarna utan att man fortsatte istället. Kände mig ganska mör i benen efteråt :P Kändes som jag fortfarande gick när jag gått av, även om jag saktade ner rejält det sista jag gjorde.

Men stolt ^^ Ska gå en sväng imorrn med hade jag tänkt mig :D
Men jaa det är väl vad som hänt idag.

Imorrn blire väl en fullspcäkad dag tror jag, vakna, fixa cvn, lämna cvn, sen ska ja till Storfors o hälsa på en vän med :) städa brorsans lägenhet möjligtvis.. gå på gåbandet minst 70 minuter.. Sen ska jag handla emellan där med, för på fredag blire käk här hemma.. Fläskfile med klyftpotatis hade jag tänkt mig :D

Så jaa.. det va väl allt tror jag ^^
Over and out!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback