Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-04  |  Tid: 01:18:36

Nyss beställt presentkort :D



Jag har precis beställt tre presentkort från GratisBio :D
Och jag valde att ta från Gina Tricot, men man kan ju mixa och matcha som man själv vill. Men just nu känner jag att det är så mycket vårnyheter på Gina så då valde jag den affären :D
Man kan välja bland annat HM, McDonalds, Matvaruaffärer, Gratis Bio biljetter givetvis, Kicks, Åhlens, Stadium, NK, Cubus, med mera.. Finns massa olika att välja mellan! Alltid finns det något som passar just dig.

Klicka på bilden så kommer ni direkt till GratisBio, regga er och få poäng direkt!


 

 

Du får 1000 poäng direkt när du blir medlem. Häftigt va?! Sen är det bara börja samla poäng genom att handla på olika webbsidor, besöka webbsidor, va med i tävlingar, beställa gratisprodukter med mera med mera.
Super smidigt!
Jag kommer få mina presentkort under nästa vecka, så snabba leveranser är det också. Toppen bra när man blir lite shoppingsugen.
Så tveka inte, bli medlem direkt :D
1000 gratis poäng är ju inte fel, eller hur?


Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback