Dagens Sanning  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-02-02  |  Tid: 21:08:06

80 frågor, tidsfördiv...

Dagens Sanning får bli 80 frågor om mig :P

SENASTE:
 

1. Dryck: Pärondryck
2. Telefonsamtalet: Jesper
3. SMS: Jocke
4. Sång du lyssnade på: Pick me up - Emilie de Poret

HAR DU NÅGONSIN:
 

6. Dejtat någon två gånger: Nope det har ja icke gjort.
7. Har någon varit otrogen mot dig: Yes.
8. Varit kär: Jodå, det har jag allt varit.
9. Förlorat någon speciell person: Ja det har jag gjort.
10. Varit deprimerad: Ja det har jag varit, så pass att jag ätit antidepressiva tabletter
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Nej, faktiskt inte :P Eller ja, somnat på bussen kanske räknas?

DINA TRE FAVORITFÄRGER: 

12. Svart
13. Lila
14. Grön

I ÅR HAR DU: 

15. Lärt känna en ny vän: Nee, det har jag inte hunnit med än.
16. Fått ditt hjärta krossat: Nee
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Åhh jaa, tillsammans med Jocke och Angelique kan man inte förvänta sig nåt annat än skratt till tårar.. ^^
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej, inte ännu.. Men kan väl fortfarande hända.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Haha jaa!! Det har jag verkligen gjort.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
21. Kysst en kompis: Inte än ;P Kommer nog på fyllan snart.

BLANDAT: 

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Hmm, vet faktiskt inte.
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 1 eller 2 vill jag ha. Sen märks det vad det blir.
24. Har du några husdjur?: Japp, kissekattor.
25. Vill du ändra ditt namn: Nej, jag trivs med Alexandra ^^
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hmm, jag träffade väl familjen eller nåt å blev firad..
27. Vilken tid vaknade du idag: Alldeles för tidigt..
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sa tack å hej på msn..
29. Någonting som du längtar till: Tills jag är helt färdig med min uska utbildning efter praktiken i typ maj :D
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Finns väl lite ja skulel vilja ändra på.
32. Vad lyssnar du på just nu: Drip drop - Safura
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Faktiskt så har jag det, han bor i Göteborg.
34. Vad gör dig irriterad just nu: Fruktansvärt mycket!!

OM DIG: 

36. Vad är ditt namn: Alexandra Maria Karlsson Eriksson
37. Singel/upptagen: Så jävla upptagen med världens finaste!
38. Stjärntecken: Vädur
39. Kille eller tjej: Tjej givetvis... Dooh!
40. Grundskola: Bråtenskolan
41. Gymnasie: Letälvsskolan i Degerfors ^^
42. Högskola: Inte kommit så långt ännu.. Får se om det blir Örebro eller Karlstad till hösten
43. Hårfärg: Svart svart svart just nu
44. Långt eller kort: Låååååångt!!
45. Längd: ca 1.66 typ
46. Vad gillar du gällande dig själv: Jag gillar hela mig. Varför skulle jag inte gilal mig? Jag har bra självförtroende så ^^
47. Piercings: Öronen, kanske inte räknas, men snart har jag i tungan också. Blir även en ny i naveln ^^
48. Tattoos: Nee..
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA: 

51. Operation: Inte gjort någon.
52. Piercing: Öronen..
53. Tatueringen: Inte gjort någon
54. Bästa vän: Emilie Eriksson va min första bästa vän.
55. Sporten du spelade: Fotboll, men slutade ganska fort eftersom det inte va min grej att springa efter en boll.
56. Husdjur: Katt ^^
57. Vaccination du minns: Räknas stelkramp sprutan??
58. Konsert: Höm, ptja om det kan ha varit på stranddagarna?
60. Alkohol du drack: Den första alkoholen ja drack va en 2,8 persiko cider eller va det va för smak hos Angelique :P

JUST NU:
 

61. Äter du: Inget att tugga på just nu. Men är förbannat sugen på vitlöksbröd..
62. Dricker du: Pärondryck
63. Är du på väg att: Åka å köpa vitlöksbröd tror jag.
64. Lyssnar du på: Lyssnar inte på något, har Revenge på i bakgrunden
65. Väntar du på: Orken till att åka å köpa vitlöksbröd

DIN FRAMTID: 

66. Vill du ha barn: Ja det vill jag.
67. Vill du gifta dig: Vet inte än.
68. Karriär i åtanke: Modell karriär vid sidan av yrket som förskolelärare eller undersköterska.

TROR DU PÅ: 

69. Dig själv: Ja
70. Mirakel: Ja
71. Kärlek vid första ögonkastet: Jodå, det gör jag.
72. Himlen: Osäkert.
73. Tomten: Nej
74. Att kyssas på första dejten: Dejtar inte, men sure om det skulle kännas rätt.
75. Änglar: Oh ja, jag är ju en, med små horn.

SVARA ÄRLIGT: 

76. Varit otrogen: JA!
77. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej, usch å fy. Räcker med en åt gången.
78. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja det tror jag.
79. Vad kan du verkligen inte leva utan: Choklad, min pappa och mina vänner, å katterna förstås.
80. Har du svarat ärligt på dom här 80 frågorna: Ja det har jag gjort.


Kommentarer
Postat av: Emelie
DATUM: 2012-02-03      TID: 15:13:27     BLOGGADRESS: http://EmeliieD.devote.se

Tack så mycket.)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback