Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-02-17  |  Tid: 17:50:52

Grattis Mamma!



Min underbara pojkvän kom in i torsdags till mig när jag va så ledsen.
Trodde det lugnade ner sig när jag fick ha han vid min sida, så vi tittade på folmen Rio och skrattade gott..
Sen framåt kvällen så trillade ju tårarna igen.
Det är inte min mormor som ligger där, det är inte det. Kan inte riktigt ta in det. Det går inte.. Är ju inte van att se henne i detta skede av livet, det får inte va slut än. :/
Men det va så skönt att ha honom här, bara känna hans närhet, att han kramar om mig, bara håller om mig å finns. Inga ord behövs.

Annars så har det inte hänt så mkt, igår så blev det en sväng te stan, lämnade tillbaka mina skor, då dom va för små :( Och så smala framtill så troligtvis så skulle nog säkert 38an också va för liten framtill.. inte klämma mina små tår inte!
Följde även med Angelique till frisörsmedjan där hon skulle fixa brynen med trådning :P Sen blev det även systemet, en flaska minttu.. Hujedamej!
Så dök Jocke upp igår, vi åt lövbiff å pommes med sås o sallad till. Och kikade på tv och bara mös.
Tvättade även igår.. Uscha! Säger varje gång till mig själv att jag inte ska dra ihop så mkt tvätt, men likförbannat så gör jag det ändå. Haha, men nu är det tvättat å klart iaf.

Idag säger jag Grattis till min Älskade mamma som blir 45 år uppe i himlen, du har nu varit borta från oss i 17 år. Det är tungt, riktigt rungt, åren bara knalla på utan dig. Men jag reder mig, sätter mig i knipor och tar mig ur dem.
Men ett JÄTTE GRATTIS till dig min underbara mamma! Jag Älskar och Saknar dig väldigt mycket, finns inga ord som kan beskriva saknaden. Men jag hoppas du har det bra uppe bland molnen och har en toppen födelsedag med de andra änglarna!
Ska åka upp till kyrkogården och sätta ljus hos dig, ett grattis ljus.

Annars så blir det utgång idag, med Angelique, och det kommer bli awsome! Helt jäkla fucking underbart kommer det bli, va längesen jag och Angelique gick ut. Så idag kör vi all in! Jag har lite kvar av min 50% Minttu som jag ska shotta, sen en hel flaska som jag ska grogga på, oboygroggar. Riktigt dyngäckligt, så sveper man dom på en gång så tar de slut och man blir fuller ;) Haha. Vilket är meningen. För då slipper man dricka så mkt ute på krogen sen. Men kommer iaf bli en lakritsshot, en flatline å möjligtvis en jinx ute. Får supa mig fuller här hemma först så slipepr man dricka så mycket ute sen. Haha :P

Men jaa.. Ni får ett video inlägg imorgon när jag piggnat till ^^ LOVAR!
Så kommer det nog upp bilder på kvällens outfit här på bloggen senare.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Doc Dandy
DATUM: 2012-02-18      TID: 17:33:33     BLOGGADRESS: http://docdandy.blogg.se/

Vet hur jobbigt det är att mista sin mormor, jag hoppas att din mormor orkar kämpa. Var stark!


Postat av: Anonym
DATUM: 2012-02-18      TID: 19:52:36     BLOGGADRESS:

Längtar efter bilder,du är hetast av alla.puss.

Postat av: Anonym
DATUM: 2012-02-19      TID: 11:45:53     BLOGGADRESS:

Vad har hänt med din mamma? :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback